قابلیت‌های جدید اینستاگرام در نسخه 10.22

دسته ها: اخبار فناوری اخبار
قابلیت‌های جدید اینستاگرام در نسخه 10.22به گزارش باشگاه خبرنگارات اگر اینستاگرام‌تان را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کرده‌ باشید، حتما متوجه تغییرات جدید آن شده‌اید. نرم‌افزار اینستاگرام پس از فیس‌بوک و اسنپ‌چت، فیلترهای چهره و ابزارهای خلاقانه‌ای را ازائه کرده که سلفی‌ها و ویدئوهای اینستاگرامی را جذاب‌تر می‌کند. مارک زاکربرگ در ویدئوی کوتاهی راه‌اندازی این ویژگی‌ها را به اطلاع کاربران رسانده و گفته است “حالا می‌توانید برای اولین بار واقعیت افزوده را در اینستاگرام تجربه کنید”.
در به‌روزرسانی جدید اینستاگرام نسخه 10.21، هشت فیلتر چهره در دسترس کاربران قرار گرفته به این ترتیب که با کلیک روی گزینه چهره، می‌توانند سلفی‌های متفاوتی شبیه حیوانات و کاراکترهای جذاب و دوست‌داشتنی تهیه و برای دوستان ارسال کنند یا در استوری قرار دهند. ویژگی دیگری که به اینستاگرام اضافه شده، استیکرهای هشتگ است که از این استیکرها نیز می‎توان در عکس یا ویدئوهای استوری استفاده کرد.
ویژگی دیگر، امکان Rewind  است که ویدئو را برعکس نمایش می‌دهد. پاک‌کن، امکان جدید دیگری است که هنگام استفاده از ابزار طراحی و برای پاک کردن آنچه طراحی شده به کار می‌رود. برای آشنایی و استفاده از این ویژگی‌ها کافی است اینستاگرام‌تان را به‌روزرسانی کنید.
قابلیت‌های جدید اینستاگرام در نسخه 10.22
قابلیت‌های جدید اینستاگرام در نسخه 10.22
قابلیت‌های جدید اینستاگرام در نسخه 10.22
اخبار فناوری اخبار