قول وزیر برای استخدام قبولی‌های آزمون سال گذشته آموزش و پرورش

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره پیگیری مشکلات پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال گذشته آموزش و پرورش گفت: وزیر آموزش و پرورش قول رقمی را داده است و قرار بر این شده تا کارهای استخدام تعداد کثیری از این پذیرفته شدگان انجام شود.
قول وزیر برای استخدام قبولی‌های آزمون سال گذشته آموزش و پرورش/ مجلس، ناظر بی‌طرف در پرونده خودکشی دانشجوی بورسیه کاشان
به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ سید محمدجواد ابطحی پیرامون موضوع خودکشی یکی از دانشجویان دوره دکترای دانشگاه کاشان و بررسی این موضوع در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای بررسی این موضوع کارگروهی با حضور 4 نفر از نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی افزود: در این باره اقدامات مقدماتی انجام شده و به دنبال بررسی و پیگیری ابعاد مسئله هستیم و نتایج به دست آمده از بررسی‌های انجام شده به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید علل و انگیز‌ه‌های این اتفاق پیگیری شود، نباید به مسائل مطرح شده در کانال‌های مجازی، شبکه‌های اجتماعی و روزنامه‌ها اکتفا کنیم، ما به عنوان ناظر بی طرف باید علل و عوامل این رخداد با بررسی کنیم.
وی افزود: بعد از بررسی‌های انجام شده اگر مشخص شد که کوتاهی و تقصیری صورت گرفته با خاطیان برخورد می‌شود تا این اتفاقات حداقل تکرار نشود.
به گزارش تسنیم؛ ابطحی همچنین درباره روند جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش و پیگیری مشکلات پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال گذشته آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: وزیر آموزش و پرورش قول رقمی را داده است و قرار بر این شده تا کارهای استخدام تعداد کثیری از این پذیرفته شدگان انجام شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار