لزوم بکارگیری مدیران و کارکنان بومی در صنایع پتروشیمی/عدم توجه به استخدام نیروهای بومی پیگیری قضایی می‌شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

لزوم بکارگیری مدیران و کارکنان بومی در صنایع پتروشیمی/عدم توجه به استخدام نیروهای بومی پیگیری قضایی می‌شود

نماینده مردم ماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندر امام گفت: استفاده از مدیران بومی و کارکنان بومی در سازمانها، صنایع و شرکت‌های پتروشیمی، مزیت‌های بی شمار و قابل توجهی دارد، و عدم توجه به آن نیز قطعا پیگیری قضائی می‌شود.

علی گلمرادی امروز، در گفت و گو با خبرنگار فارس در ماهشهر با تاکید بر استفاده از نیرو های بومی در صنایع اظهار کرد: استفاده از مدیران بومی و کارکنان بومی در سازمانها، صنایع و شرکت‌های پتروشیمی، مزیت های بی شمار و قابل توجهی دارد، به طور حتم می‌توانند در بهره برداری سازمان ها و شرکت ها نقش موثری داشته باشند.

وی در ادامه افزود: نیروهای بومی منطقه انگیزه مضاعفی دارند و دربحث مسئولیت‌های اجتماعی مسئولیت بیشتری خواهند داشت.

نماینده مردم ماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندر امام متذکر شد: با استفاده از نیروهای بومی هزینه‌هایی که به شرکت‌ها و سازمان‌ها وارد شده کاهش پیدا می‌کند، و افرادی که در این شهرها زندگی می‌کنند با امید واری به زندگی خود ادامه می‌دهند.

گلمرادی ادامه داد: بکارگیری نیروی بومی سبب می‌شود، این نیروها به لحاظ دانش و معلومات ارتقا پیدا کنند و در محیط کار با انگیزه به فعالیت خود ادامه دهند.

وی با بیان اینکه از اوایل کار در مجلس نیز بر این مهم تأکید داشتیم گفت: درکمیسیون انرژی و صحن مجلس همواره تاکید کرده‌ایم، که مدیریت و پیکره سازمان‌ها باید به بومی‌ها محول شود، و بومی‌های منطقه چه در جایگاه مدیریتی، اعضای هیئت مدیره، جایگاه‌های کارشناسی، کارمندی و کارگری باید در اولویت قرار بگیرند.

گلمرادی در ادامه اضافه کرد: البته این درخواست را قانونی کرده‌ایم و چنانچه مسئولان نسبت به این مهم بی تفاوت باشند، در جایگاه‌های بازرسی و قضایی مواخذه خواهند شد.

وی یاد آور شد: ماده ۴۷ برنامه ششم توسعه تأکید بر همین موضوع دارد، و ما هم بدون تعارف این دغدغه و نگرانی را هم با وزارتخانه‌ها و وزرای و معاونین آنها در میان گذاشته‌ایم و به صورت جدی این موارد را پیگیری می‌کنیم.

نماینده مردم ماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندر امام در پایان با اشاره به اهمیت بکار گیری نیروهای بومی عنوان کرد: صیانت از تأسیسات صنعتی و اقتصادی در کشور بسیار اهمیت دارد، اما چنانچه از ظرفیت‌های انسانی در منطقه استفاده کنیم، این افراد به خاطر تعصبی که به منطقه خودشان دارند قطعا هم مدیران و مسئولان را همراهی می‌کنند، و هم شرکت‌ها می‌توانند بهره وری خوبی داشته باشند واز خسارت خطرات احتمالی جلوگیری کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار