لزوم تکمیل دوبانده شدن جاده اهواز ـ رامشیر

دسته ها: اخبار

فرماندار رامشیر تاکید کرد:
لزوم تکمیل دوبانده شدن جاده اهواز ـ رامشیر
فرماندار رامشیر در جلسه طرح توسعه پایدار شهرستان بر لزوم تکمیل دو بانده شدن جاده اهواز ـ رامشیر و توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و گردشگری شهرستان تاکید کرد.

در این جلسه، فرماندار رامشیر با اشاره به محرومیت شهرستان، مطالبی را در خصوص توسعه پایدار شهرستان با بهره گیری از ظرفیت‌های اقتصادی، کشاورزی و گردشگری و فرهنگی بیان کرد.

سعید فیوضی اظهار کرد: تکمیل پروژه دوبانده کردن جاده اهواز ـ رامشیر از اولویت‌های عمرانی شهرستان بوده و انتظار می‌رود سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، اعتبار لازم برای اجرای پروژه را تامین کند.

وی با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی در تفرجگاه و پارک‌های رامشیر و مشراگه در زمینه افزایش روحیه نشاط و شادابی شهروندان افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بالای گردشگری در شهرستان باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه اقتصادی و حل مشکلات توسعه‌ای این شهرستان و استفاده کرد.

فیوضی با اشاره به وجود نخبگان ورزشی و فرهنگی در شهرستان، خواستار تامین اعتبار به‌منظور تکمیل استخر رامشیر و تجهیز مراکز فرهنگی و ورزشی شهرستان شد.

بدر ادامه این جلسه، شهرداران رامشیر و مشراگه و همچنین رئیس شورای شهر رامشیر نیز در خصوص توجه به مشکلات عمرانی و خدماتی شهرستان مطالبی بیان کردند.

در پایان، کارشناسان معاونت و برنامه ریزی استان مطالبی در خصوص توسعه پایدار شهرستان بیان کرده و متفق‌القول تاکید کردند در زمینه حل یا رفع بخشی از مشکلات اعتباری پروژه و برنامه‌های مذکور، پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

اخبار