لزوم لحاظ بیمه دانشجویی در ردیف اعتبارات دانشگاه‌ها

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

آرانی معاون مدیریت امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف درباره بیمه دانشجویی عنوان کرد: در بحث بیمه تابع قوانین صندوق رفاه دانشجویان هستیم.

وی افزود: هرچند که صندوق رفاه دانشجویان بحث بیمه تکمیلی را چندین سال پیگیر بودند اما متاسفانه هنوز به اندازه سطح توقعات دانشگاهها این موضوع را توسعه نداده اند و درحال حاضر دانشجویان تابع بیمه های عمومی دولت در طرح نظام سلامت هستند.

معاون مدیریت امور دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف درباره پیگیری های لازم برای بیمه شدن تمام دانشجویان بیان کرد: درصورتی که بحث بیمه دانشجویی درردیف اعتبارات دانشگاهها لحاظ شود، قابل پیگیری است و امیدواریم در سالهای آینده این موضوع دیده شود چرا که اقدامات دولت در زمینه بیمه و نظام سلامت بسیار موثر بوده است.

این درحالی است که ذوالفقار یزدان مهر رییس صندوق رفاه دانشجویان سال گذشته از انعقاد تفاهم نامه بیمه رفاه دانش بین این صندوق و بیمه ایران خبر داد و گفت: ضمن تاکید وزیر علوم بر سلامت دانشجویان و کیفیت بیمه ها، این صندوق برنامه هایی در جهت ارتقاء خدمات رسانی توام با کرامت انسانی به دانشجویان دارد و این طرح را مطرح کرده است.

به گفته وی، وزیرعلوم نیز موافقت خود رادر این زمینه اعلام کرده و در بخشنامه‌ای به کل دانشگاه‌ها و موسسات آموزش تاکید کرد که با توجه به اهمیت سلامت دانشجویان، بحث کیفیت بیمه‌ها مد نظر قرار گرفته و این کار با محوریت صندوق رفاه دانشجویان انجام شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار