لغو آزمون استخدامی وزارت نفت به دلیل مسائل بومی‌گزینی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

لغو آزمون استخدامی وزارت نفت به دلیل مسائل بومی‌گزینی

وزیر نفت حرف و حدیث‌های بومی‌گزینی را دلیل لغو آزمون استخدامی وزارت نفت عنوان کرد و گفت: برخی دستگاه‌های نظارتی موافق با بومی‌گزینی و برخی نیز مخالف هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج, بیژن زنگنه در نشست با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: حتی در برخی استانها با مشکل درخواست بومی گزینی شهرستانی روبه‌رو هستیم.

وی عنوان کرد: هم اکنون 2 پتروشیمی گچساران با یک میلیارد دلار سرمایه‌گذاری و 39 درصد پیشرفت فیزیکی و پتروشیمی دهدشت در دست اجرا است.

وزیر نفت با تاکید بر اینکه در سرمایه‌گذاری‌های نفتی و صنایع پایین دستی باید مسائل زیست محیطی و فرهنگی رعایت شود, ابراز کرد: نماینده گچساران دنبال احداث پالایشگاه در این شهرستان بوده که آمادگی همکاری داریم.

زنگنه از صدور مجوز پتروشیمی بویراحمد خبر داد و افزود: ادامه کار به سرمایه‌گذار بستگی دارد و در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم.

وی با اشاره به کاهش اختیارات این وزارتخانه گفت: روز به روز دستمان بسته و اختیارات محدودتر می‌شود.

وزیر نفت ادامه داد: برخی نیروهای مشغول در نفت به دلیل کم بودن حقوق و مزایا گلایه دارند که پیگیر هستیم تعادلی در این زمینه ایجاد کنیم.

زنگنه میانگین شاخص برخورداری روستاهای کشور از گاز را 75 درصد عنوان کرد و افزود: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت مطلوبی برای توسعه گردشگری دارد و نباید این مهم فراموش شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار