لنز Olloclip بهترین لنز برای آیفون شما

دسته ها: اخبار

نسل ششم تلفن‌های همراه هوشمند اپل یعنی آیفون های ۶ و ۶ پلاس بسیاری از تولیدکنندگان لوازم جانبی تولیدات خود را برای همراهی این تلفن همراه پرطرف‌دار مجدداً طراحی کردند. دراین‌میان لنزها، که برای گرفتن تصویر با ویژگی‌ها و جزئیات مختلفدر کنار تلفن های همراه هوشمند به فروش میروند تا کنون یکی از پرطرف‌دارترین لوازم جانبی iPhone قلمداد شده اند. نگاهی به لنزهای جدید Olloclip می‌اندازیم که بی شک بهترین لنز نیمه حرفه ای برای عکاسی با آیفون است و ضمن سادگی، کیفیت بالایی را برای تصویربرداری توسط کاربران عادی به ارمغان می آورد.

تاریخ ما هم‌اکنون به طور کلی در طراحی انواع جنس‌ها این جانبی در iPhone می‌پرداخت و از جمله تولیدات این شرکت را می‌توان به لنز Fisheye و واید اشاره کرد. در این میان لنز شماره دو یک لنز کاملاً حرفه‌ای می‌باشد که به قیمت 69 دلار به تنهایی، و به همراه لوازم جانبی مجزایی مجموعا به قیمت 99 دلار به قیمت بفروش میرسد. این سری از روی لنز ها دوربین‌های جورایی و پشتی iPhone را پوشش می‌دهند و انواع مختلفی از زوایای دید و شیوه‌های عکس‌برداری را به همراه امکانات تصویربرداری با جزئیات و ویژگی‌های گوناگون فراهم میکنند.

این اولین لنز ارائه شده توسط شرکت سازنده لوازم جانبی می‌باشد که دوربین جلویی iPhone را نیز پوشش خواهد داد. همچنین جایگاهی مخصوص لنز های متعلق به خود کاربر نیز روی این دستگاه تعبیه شده است که می‌تواند با لنز های جانبی پر شود و ترکیبی از کیفیت ها را برای دوربین ایجاد نماید. تصویر برداری با لنز های موجود در پک ۴ در یک Olloclip به شما امکان بزرگ‌نمایی تا 21 برابر را نیز میدهد که عمدتا برای گرفتن تصاویر ماکرو کاربرد دارد و در نوع خود بی نظیر است.  

اخبار