مادر بزرگ، «چاق و لاغر» را لو داد

دسته ها: اخبار

ساعت 19 چهارشنبه بیست و نهم بهمن ماه امسال، خانمی سالخورده با 110 تماس گرفت و خبر از سرقت منزل همسایه اش را داد که سریعا تیمی از کلانتری 137 نصر جهت بررسی موضوع به خیابان شهرآرا اعزام شدند.

زن سالخورده پس از حضور ماموران در محل خودش را «معصومه» معرفی کرد و گفت: زمانی داشتم از پنجره بیرون را نگاه می کردم که متوجه دو سارق «چاق» و «لاغر» شدم که با باز کردن درب خانه همسایه مان که به مسافرت رفته اند وارد خانه شده و لحظاتی پیش سریعا متواری شدند.

به دنبال اظهارات زن سالخورده طرح مهار به اجرا درآمد و واحد های پلیسی به گشت زنی در خیابان های اطراف پرداختند تا اینکه پس از چند دقیقه ماموران دو متهم را در خیابان پاتریس شناسایی کردند.

سارق «چاق» با دیدن ماموران اقدام به درگیری کرد که در مدت زمانی کوتاه زمینگیر و دستگیر شد ولی سارق «لاغر» به سمت کوچه پس کوچه ها متواری شد که او نیز پس از دقایقی محاصره و تسلیم پلیس شد.

با انتقال دو متهم به کلانتری از آنان مقادیری اجناس با ارزش مسروقه و یک عدد کارت فلزی مخصوص باز کردن درب خانه ها کشف شد.

سرهنگ رضا صادقی پور، رییس کلانتری 137 نصر با اعلام این خبر، افزود: متهمان پس از اعتراف به ده ها مورد سرقت خانه جهت کشف سایر جرایمشان در اختیار کارآگان دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.(باشگاه خبرنگاران)

اخبار