ماهشهر به‌زودی به شبکه سراسری راه‌آهن متصل می‌شود

دسته ها: اخبار

مدیر عامل عملیات غیر صنعتی نفت:
ماهشهر به‌زودی به شبکه سراسری راه‌آهن متصل می‌شود
مدیرعامل عملیات غیر صنعتی نفت گفت: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های صورت گرفته در شهرستان بندرماهشهر احداث ایستگاه را آهن است که در آینده نزدیک به شبکه سراسری متصل خواهد شد.

عبدالرضا غلامی اظهار داشت: در شهرستان بندر ماهشهر جهت دهی بودجه‌ها و توجه صنعت پتروشیمی سبب آغاز یک روند تکمیلی در شهرستان شده و بودجه‌ها صرف هزینه‌های عمرانی و زیر ساختی شده است.

وی گفت: نیاز سنجی و زیر ساخت‌های مورد نیاز شهرستان بدون شک در جهت دهی بودجه‌ها و توسعه آتیه سازی شهرستان موثر خواهد بود و این حرکت قابل توجه یک از ماندگار ترین اقدامات صنعت و شهرستان خواهد بود که در نهایت منجر به توسعه و پیشرفت شهرستان می‌شود.

مدیر عامل عملیات غیر صنعتی شهرستان ماهشهر افزود:همه ما باید در یک اتفاق مهم سهیم باشیم ما مدیران و خبرنگاران باید نزدیکی مردم و صنعت را رقم بزنیم چرا که فاصله صنعت و مردم نه به سود صنعت خواهد بود و نه به سود شهرستان باید به سمتی پیش برویم که صنعت و شهرستان مکمل یکدیگر شوند.

وی تصریح کرد: تعامل صنعت و مردم آثار ارزشمندی به یادگار خواهد گذاشت چرا که صنعت برای انجام وظیفه ملی خود نیاز به حمایت مردم دارد که اگر نتوانیم این نزدیکی را بیش از گذشته برقرار کنیم هر دو طرف زیان خواهند کرد که به اعتقاد بنده یکی از رسالت مدیران نزدیک کردن مردم به صنعت است که باید با کمک اصحاب رسانه صورت پذیرد.

غلامی با اشاره به اشتغالزایی توسط صنعت و بومی گرایی عنوان کرد: صنعت دارای یک ظرفیت استاندارد است که اگر بیش از آن ظرفیت به‌کار گیری شود هم ممکن است آن اشتغال حادثه خیز باشد و هم صنعت را از هدف اصلی خود دور کند.

وی گفت: بهترین راه کار برای اشتغالزایی فعال کردن صنعت پائین دست و میان دست است که بدون شک چند برابر شرایط فعلی نسبت به سرمایه ایجاد اشتغال و تولید خواهد کرد چرا که صنعت پتروشیمی در بالا دست هم پر هزینه هست و هم نسبت به صنعت پائین دست از اشتغالزایی کمتری برخوردار است.

غلامی با بر شمردن عمده ترین و مهم ترین پروژه‌های عامل المنفعه توسط این شرکت بیان کرد: از مهم‌ترین فعالیت‌های صورت گرفته در شهرستان می‌توان به مجموعه ایستگاه را آهن که در آینده نزدیک به شبکه سراسری متصل خواهد شد، ارتقای فضای عمومی زندان شهرستان با تامین اعتبار توسط صنعت پتروشیمی، تحویل 20 دستگاه خودرو و موتور سیکلت به ناوگان نظامی و انتظامی شهرستان، بازسازی مساجد و حوزه‌های علمیه و نخستین سالن بولینگ صنعتی در استان خوزستان واقع در شهر چمران اشاره کرد.

وی گفت: شرکت عملیات غیر صنعتی تلاش کرده تا در تمامی پروژه‌های صورت گرفته و در حال یخود سه مولفه کیفیت انجام کار، سرعت انجام کار و مدیریت هزینه را رعایت کند که خوشبختانه تا حد قابل قبولی در رعایت این سه اصل موفق ظاهر شده است.

اخبار