مبارزه با فساد باید سرلوحه کار مدیران شهرداری اهواز باشد

دسته ها: اخبار

سید خلف موسوی اعلام کرد: مبارزه با فساد باید سرلوحه کار مدیران شهرداری اهواز باشد.

شهردار اهواز در جلسه شورای معاونین که با حضور مدیران شهرداری برگزار شد؛ گفت: مناطق دو، سه و شش در خصوص درآمد و بودجه، رشد خوبی داشتند که همه مناطق و سازمان‌ها نیز باید در این زمینه تلاش کنند تا درآمدزایی خوبی داشته باشند.

سید خلف موسوی با تاکید بر این نکته که مهم ترین موضوع ما در شهرداری بحث درآمدزایی است و اگر شهرداری درآمد کسب نکند با مشکل مواجه می شود؛ تصریح کرد: لازمه درآمد زایی تحرک، ابتکار، خلاقیت و پویایی سیستم است. از مدیران شهرداری انتظار داریم که در پرداخت ها و پاداش ها انضباط مالی داشته باشند و همه چیز شفاف و بر اساس قانون باشد. در این خصوص نیز از کلیه مناطق و سازمان‌ها بازرسی خواهد شد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد جدی می شود.

وی انجام هرگونه استخدام در مناطق و سازمان‌های شهرداری را غیر مجاز خواند و گفت: مبارزه با فساد باید سرلوحه کار مدیران شهرداری باشد و مدیران خود نیز از فساد مبرا باشند. شهروندان و مراجعه کنندگان باید بلا واسطه و به راحتی با مدیران ارتباط برقرار کنند زیرا این موضوع موجب کاهش فساد در سیستم می شود. باید در راستای اصلاح امور مدیر بازرسی شهرداری اهواز بصورت مستمر از مناطق و سازمان‌ها بازرسی بعمل آید. باید عملکرد ما به گونه ای باشد که بدون هیچ ترس و  واهمه ای در خصوص کارهایی که می کنیم به صورت شفاف پاسخگو باشیم.

شهردار اهواز همچنین بر زیبایی و آراستگی چهره شهر اهواز تاکید کرد و گفت: باید از تجمع دستفروشان در جاده ساحلی جلوگیری شود. نظافت شهر و توسعه فضای سبز نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که باید به صورت منظم انجام شود.

سید خلف موسوی ادامه داد: باید از ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح شهر بصورت جدی جلوگیری شود و اجراییات نیز موظف است در این خصوص خیلی محکم و جدی وارد عمل شود. زیبایی سیمای شهر بر عهده مدیران مناطق است در نتیجه باید شادابی و نشاط را از طریق نصب المان و نورپردازی های زیبا به شهروندان تزریق کنیم.

وی در پایان همچنین خواستار رسیدگی و پیگیری به فرآیند مناقصات و تصفیه حساب‌های مالی مرکز،مناطق و سازمان‌ها شد.

اخبار