مجلس روند استخدام در فاز 2 پالایشگاه آبادان را بررسی می کند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مجلس روند استخدام در فاز 2 پالایشگاه آبادان را بررسی می کند

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از تشکل کارگروه بررسی جذب نیرو در فاز2 پالایشگاه آبادان در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: روند استخدام افرادی بومی در فاز2 پالایشگاه آبادان رضایت‌بخش نیست.
جلیل مختار شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به راه‌اندازی سامانه نام‌نویسی متقاضیان استخدام در فاز2 پالایشگاه آبادان جذب و بکارگیری نیروی غیربومی اقدامی غیرقانونی بوده و استخدام نیروی بومی در فاز2 پالایشگاه آبادان اولویت نخست است.
وی به سفر اعضاء کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به شهرستان آبادان به ‌منظور بررسی مشکلات اشتغال در آبادان در مهرماه اشاره کرد و افزود:کارگروهی به ریاست علیرضا محجوب نماینده مردم تهران به‌ منظور بررسی روند استخدام افراد در فاز2 پالایشگاه آبادان تشکیل و مستندات در این کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت:در صورت اثبات به‌کارگیری نیروی غیربومی که تخصص آنها در منطقه وجود دارد در فاز 2 پالایشگاه آبادان وزیر نفت برای پاسخگویی به مجلس شورای اسلامی فراخوانده خواهد شد و اقدام لازم نیز اتخاذ می شود.
عملیات اجرایی احداث فاز 2 پالایشگاه آبادان بهمن ماه سال 1395 با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری آغاز شد.
قرار است با اجرا این پروژه ، واحدهای مدرن در پالایشگاه احداث و واحدهای قدیمی به عنوان میراث، تحویل موزه آبادان شود.
ارتقاء سطح کیفی محصولات به یورو 4 و 5 ، ارتقاء سطح زیست محیطی منطقه ، نوسازی و سوددهی پالایشگاه از دستاورد این پروژه بزرگ است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار