مجوز استخدام در سازمان تعزیرات حکومتی کشور صادر شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در مرحله اول مجوز استخدام ۳۵۰ نیروی انسانی در سازمان تعزیرات حکومتی صادر شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، ایرج حسینی‌صدرآبادی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجوز استخدامی سازمان تعزیرات حکومتی در مرحله اول برای 350 متقاضی از سوی دولت صادر شد.
وی افزود: با مشارکت سازمان بودجه و برنامه‌ریزی، مجوز استخدام 350 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های حقوقی صادر شده که زمان برگزاری آزمون باید از سوی دولت اعلام شود.
معاون حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی بیان کرد: در مرحله دوم 350 نفر دیگر جذب خواهند شد که مجوز جذب این افراد اوایل سال آینده صادر می‌شود.
حسینی‌صدرآبادی خاطرنشان کرد: مجوز جذب نیرو در سازمان تعزیرات حکومتی در راستای دسترسی به شعب تعزیراتی به‌ویژه در مناطق مرزی و رسیدگی سریع‌تر به پرونده‌های قاچاق صادر شده است.
وی با اشاره به قاچاق کالا در کشور گفت: قاچاق کالا سبب آسیب رساندن به تولید و اشتغال می‌شود، بر همین اساس قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کشور مصوب شد.
معاون حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: براساس قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال 92 بخش عمده‌ای از پرونده‌های این حوزه مورد رسیدگی قرار گرفت.
حسینی‌صدرآبادی ادامه داد: 500 نفر از رؤسای شعب تعزیرات در سراسر کشور صلاحیت رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز را دارند.
وی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی در رسیدگی به پرونده‌ها دقت لازم را به عمل آورده است، افزود: تعزیرات حکومتی قاچاق کالا را در مرزها کنترل کرده است.
معاون حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به افزایش میزان کشفیات قاچاق کالا در کشور بیان کرد: با اقدامات مؤثر تعزیرات حکومتی، ستاد مرکزی قاچاق کالا و ارز و گمرک آمار کشفیات قاچاق کالا افزایش یافته است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار