مجوز استخدام 30 هزار نفر در وزارت بهداشت آماده است

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مجوز استخدام 30 هزار نفر در وزارت بهداشت آماده است

معاون اسبق توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت‏: مجوز ۳۰ هزار نفری استخدام در وزارت بهداشت آماده است و اگر مشکلات برطرف شود می‌توان این تعداد نیرو را در سال آینده جذب کرد.

به گزارش ایرنا معاون سابق توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت اظهار داشت: در زمینه نیروی انسانی در شرایطی که استراتژی دولت انقباضی بود و هست، به علت برنامه‌های توسعه‌ای به دنبال جذب نیرو بودیم. سازمان برنامه و بودجه و اداری و استخدامی در این زمینه همکاری کردند و بیش از ۳۵ هزار نیرو به صورت پیمانی و رسمی و بیش از ۳۰ هزار نفر نیروی شرکتی جذب شدند. هیچ گزارش ویژه‌ای برای اینکه در این رابطه حقی تضییع شده باشد دریافت نکردیم.
وی بیان کرد: در ستاد وزارت بهداشت مشکلاتی وجود داشت که می‌دیدیم نیروهای برجسته ستادی ماندگاری زیادی ندارند و مقررات دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌توانند پرداخت بهتری داشته باشند. در نتیجه با تدبیری که اندیشیده شد، با مجوز شورای عالی انقلاب فرهنگی توانستیم ستاد وزارت بهداشت را هیئت امنایی کنیم و در حال حاضر مقررات دانشگاه‌های علوم پزشکی بر ستاد حاکم است. وضع پرسنلی به شکلی شد که الان مقاومت می‌کنیم که نیرو از دانشگاه‌ها به ستاد بیاید، در حالی‌که قبلا این موضوع به شکل برعکس اتفاق می‌افتاد.
صدرالسادات گفت: در حال حاضر نیز مجوز ۳۰ هزار نفری آماده است که اگر مشکلات برطرف شود می‌توان این تعداد را در سال آینده جذب کرد.
به گزارش ایرنا، پیش از این سید علی صدرالسادات معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت بود که با حکم نمکی در 27 بهمن، ‏سید کامل تقوی نژاد به این سمت منصوب شد.‏

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار