محدودیت ترافیکی برای چهارشنبه‌سوری تعیین نشده است

دسته ها: اخبار استان اخبار

رییس پلیس راهور خوزستان با تشریح طرح کشیک پلیس راهنمایی و رانندگی در چهارشنبه‌سوری گفت: خودروهای رانندگانی که در چهارشنبه‌سوری با حرکات نمایشی و امثال آن اقدام به برهم زدن ترافیک و نظم می‌کنند تا پایان تعطیلات توقیف خواهد شد.

به گزارش ایسنا سرهنگ قاسم قدرتی در خصوص اعمال محدودیت‌های ترافیکی در چهارشنبه‌سوری اظهار کرد: فعلا هیچ نوع محدودیت ترافیکی برای چهارشنبه‌سوری در اهواز تعیین و اعمال نشده است اما در صورت نیاز و با صلاحدید فرمانده انتظامی شهر ممکن است محدودیت‌های ترافیکی به صورت آنی و در لحظه مدنظر قرار بگیرد و اعمال شود.

وی افزود: نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی در منطقه کیانپارس به صورت کامل و در سایر مناطق مانند ایدون،‌ ساحلی غربی، کوروش و خیابان پهلوان شرقی حضور خواهند داشت و مستقر خواهد شد و در صورت مشاهده هر نوع رفتاری که به ترافیک شهر و تردد خودروها آسیب برساند، سریعا برخوردهای لازم با رانندگان متخلف انجام و با صلاحدید فرماندهی انتظامی محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

رییس پلیس راهور خوزستان با اشاره به برخورد قانونی با رانندگان هنجارشکن در چهارشنبه‌سوری تصریح کرد: با رانندگانی که با حرکت‌های نمایشی و یا هر نوع رفتار دیگر در چهارشنبه‌سوری موجب سلب آسایش و آرامش عمومی، مختل شدن نظم عمومی و آسیب رسیدن به ترافیک شهر شوند، برخورد قانونی خواهد شد و خودروهای رانندگان متخلف تا پایان تعطیلات نوروز توقیف می‌شود.

قدرتی بیان کرد: در صورت مشاهده هر نوع رفتار چه از سوی رانندگان و چه از سوی عابرین پیاده که در چهارشنبه‌سوری به ترافیک شهر آسیب می‌زند، آمادگی داریم محدودیت ترافیکی و برخورد با خاطیان را با همکاری عوامل انتظامی انجام دهیم.

وی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی در سایر شهرستان‌های خوزستان در چهارشنبه‌سوری گفت: در سایر شهرستان‌ها بر اساس تدابیر فرماندهی انتظامی ممکن است که محدودیت‌های ترافیکی اعمال شود.

رییس پلیس راهور خوزستان اظهار کرد: از ساعت 6 بعدازظهر روز سه‌شنبه طرح کشیک پلیس راهور در قالب 32 تیم گشت و با حدود 200 نیروی پیاده در اهواز آغاز خواهد شد و آمادگی داریم در هر نقطه‌ای از شهر که مشکلی در ترافیک عمومی ایجاد شده، سریعا نیروهای خود را جهت برقراری ترافیک جابه‌جا کنیم.

اخبار استان اخبار