محورهای اندیکا- شهرکرد، آزادراه پل زال- خرم آباد و کمربندی دهلران- اندیمشک تا اطلاع ثانوی مسدود است

دسته ها: اخبار استان اخبار

رییس پلیس راه خوزستان گفت: به دلیلی بارش های اخیر در شمال خوزستان و ریزش کوه و مسدود شدن برخی جاده های ارتباطی، محورهای اندیکا – شهرکرد ،آزادراه پل زال – خرم آباد وکمربندی دهلران – اندیمشک تا اطلاع ثانوی برای ترمیم جاده ها مسدود است.

سرهنگ رضا دولتشاهی روز شنبه اظهار کرد: جاده اندیکا – شهرکرد (استان چهارمحال و بختیاری) مسدود بوده و رانندگان می توانند از محور جایگزین ، ایذه – دهدز -شهرکرد تردد داشته باشند.

وی افزود: محور آزاد راه پل زال – خرم آباد (کیلومتر 10) دراستان لرستان به سمت شمال نیز مسدود است و مسیر جایگزین پل زال- پلدختر – خرم آباد برای تردد خودرو ها در نظر گرفته شده است.

دولتشاهی همچنین گفت: با توجه به مسدود شدن محور کمربندی دهلران – اندیمشک تردد از مسیر جایگزین داخل شهر دهلران انجام می گیرد.

رییس پلیس راه خوزستان بیان کرد: هم اکنون تردد در کلیه محورهای اصلی خوزستان به صورت روان در جریان است و به رانندگان توصیه می شود برای تردد در محورهای برف گیر و کوهستانی زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

بارش های سه روز گذشته در شمال خوزستان موجب مسدود شدن جاده ایذه ـ اندیکا در شمال شرق خوزستان شد که هم اکنون در دست بازسازی و تعمیر است.

اخبار استان اخبار