مدیرکل موسسه توسعه(آرمان)در جنوب غرب:مشتریان منتظر خبرهای خوبی باشند

دسته ها: اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار

مدیرکل موسسه توسعه(آرمان)در جنوب غرب:مشتریان منتظر خبرهای خوبی باشند

مدیرکل موسسه اعتباری توسعه (آرمان) منطقه جنوب غرب کشور با بیان اینکه با بانک مرکزی در حال رایزنی برای حل مشکل حساب های مشتریان این موسسه هستیم، گفت: خبرهای خوبی به مشتریان خواهیم داد.

حمید رضا جهازی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: صبح روز شنبه به همراه جمعی از سهامداران موسسه توسعه در بانک مرکزی نشستی را برای حل این مشکلات تشکیل دادیم که به زودی خبرهای خوبی را به مردم خوزستان خواهیم داد.
وی گفت: نشست امروز در بانک مرکزی به منظور مراحل نهایی ادغام موسسه آرمان با موسسه اعتباری توسعه، و اتصال این موسسه به سامانه شتاب بانکی و خدماتی از قبیل، بیمه،صرافی و… بود.
وی افزود: روند ادغام موسسه آرمان با موسسه اعتباری توسعه، مراحلی دارد که باید سپری شود که بانک مرکزی این روند را تایید کرده اما هنوز ادغام این دو موسسه در شورای پول و اعتبار تایید نشده است.
وی ادامه داد: بسته شدن حساب های مشتریان به دلیل حفظ امنیت حساب های مشتریان است که امیدواریم در هفته جاری این موسسه با بانک مرکزی به نتیجه نهایی دست یابد.
وی افزود: تجمع و اعتراض مردم در این چند روزه نیز در کارکرد و فعالیت شعبه های این موسسه تاثیر گذاشته و باعث تعطیلی بسیاری از شعبه های این موسسه در خوزستان شده است، لذا از مشتریان این موسسه تقاضا می شود که همکاری لازم را داشته باشند تا هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود.
جهازی گفت: از روز سه شنبه هفته گذشته شعب موسسه توسعه (آرمان) در لرستان با مشکل روبه رو شد و حساب مشتریان مسدود شد، و از روز چهارشنبه هفته گذشته، بسیاری از مشتریان این موسسه برای حل مشکل حساب خود به شعب خوزستان از جمله اندیمشک و دزفول هجوم آوردند و با توجه به اینکه مناطق این موسسه مراوده مالی – پولی با دیگر مناطق ندارند، این موسسه در خوزستان امکان ارائه خدمات به آنان را نداشت.
وی افزود:روز پنجشنبه هفته گذشته به دلیل ازدحام و تجمع مردم در مقابل شعبه های این موسسه در خوزستان شعبه ها تعطیل اعلام شد و امروز هم پس از بازگشایی مجدد شعب، به دلیل تجمع اعتراضی مردم با هماهنگی نیروی انتظامی، بسیاری از شعب استان تعطیل شدند.
این گزارش حاکیست از روز چهارشنبه مشتریان موسسه اعتباری توسعه (آرمان) در خوزستان در مقابل شعب این موسسه تجمع کردند.
ازدحام و شلوغی مردم در این چند روزه به اندازه ای بود که برخی خیابان هایی که شعب در آن مستقر بودند بسته و یا تردد خودروها در آن با کندی انجام می شد.
بسته شدن حساب مشتریان این موسسه به دستور بانک مرکزی موجب اضطراب و نگرانی مشتریان این موسسه شد و در جریان این تجمع ها شیشه برخی شعبه های این موسسه شکسته شد.
مدیریت موسسه اعتباری توسعه 2 استان خوزستان و بوشهر را پوشش می دهد که در استان بوشهر چهار شعبه و در استان خوزستان 34 شعبه وجود دارد که از این تعداد 14 شعبه در اهواز است.

اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار