مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اهواز افتتاح شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، امروز با حضور دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.

دکتر جعفر ملک محمدی مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در حاشیه آیین افتتاحیه این مرکز که امروز سه‌شنبه 28 دی ماه در محل مرکز رشد برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون 14 هسته و واحد فناور در این مرکز مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که در مدت پنج سال 100 هسته فناور در این مرکز توانمندسازی و وارد بازار شوند، افزود: این مرکز در راستای تحقق سیاست‌های کلی نظام و چشم انداز 1404 در خصوص اقتصاد مقاومتی، افزایش اشتغال، ایجاد و توسعه فناوری‌های نوین، کاهش وابستگی به خارج، مهندسی معکوس صنایع و عرضه فناوری‌های موجود در سطح جهان ایجاد شده است.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی اهواز گفت: از کلیه افرادی که در زمینه‌های ذکرشده دارای ایده هستند و آن ایده قابلیت حل مشکلی از مشکلات کشور و ایجاد ارزش افزوده را داشته باشد، حمایت‌های مادی و معنوی از طریق توانمندسازی تیم‌های کاری هسته‌ها، آشنایی با قوانین و مقررات مالی و مالیاتی، حقوقی، بازاریابی و سایر موارد انجام می‌شود.

ملک محمدی خاطر‌نشان کرد: مجوز فعالیت مرکز رشد مهرماه سال 94 اخذ شده است، اما این مرکز به طور رسمی افتتاح نشده بود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار