مرکز رشد واحد دانشگاه آزاد اسلامی رامهرمز افتتاح شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

با حضور مسؤولان مرکز رشد شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی رامهرمز افتتاح شد.

پیش از ظهر امروز رئیس دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان در مراسم افتتاحیه مرکز رشد این دانشگاه اظهار کرد: با توجه به سال اقتصاد مقاومتی و توجهی که مقام معظم رهبری نسبت به اقتصاد دانش‌بنیان و اقتصاد مقاومتی دارد اقدام به تأسیس این مرکز کردیم.

جابر موسایی ادامه داد: این مرکز در ساختمانی به مساحت یک هزار و 200 متر مربع راه‌اندازی شده است که در حال حاضر 4 هسته‌ای است و درآیندِ به 20 هسته افزایش خواهد یافت که از این 20 هسته تعداد 10 هسته تبدیل به واحدهای فن‌آوری می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رامهرمز تصریح کرد: هزینه این مرکز از محل بودجه پژوهشی دانشگاه آزاد به میزان 180 میلیون تومان بوده است که تجهیزات و قسمت اداری آن را تجهیز کرده‌ایم و در آینده نزدیک توسعه خواهد یافت.

وی افزود: با ایجاد این مرکز امیدواریم شاهد شکوفایی بهتری درزمینهٔ اقتصادی و درآمدزایی غیر شهریه‌ای برای این دانشگاه باشیم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر هسته‌های آب‌ و خاک، نانو، الکترونیک و هسته‌ای و بازیافت زباله این مرکز راه‌اندازی شده است و از سرمایه‌گذاران دعوت می‌کنیم با این مرکز مشارکت فعال داشته باشند.

در مراسم افتتاح این مرکز ابراهیم واشقانی فراهانی معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی کشور و هیئت همراه و برخی از مسؤولان شهرستان حضور داشتند که پیش از آن در مراسم هفتمین روز درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که در محل این دانشگاه برگزارشده بود شرکت کردند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار