مرکز مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان ایذه افتتاح شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیر دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان گفت: مرکز مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان ایذه به منظور استفاده از ظرفیت منابع انسانی افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن جرفی مدیر دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان گفت: مرکز مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان شهرستان ایذه به منظور استفاده از منابع و پتانسیل‌های منابع انسانی افتتاح شد.

او ضمن قدردانی از حمایت‌ها و تلاش‌های استاندار خوزستان و مسئولان استانی از دانشگاه فرهنگیان بر نقش بی‌بدیل این دانشگاه در تربیت معلمانی در تراز انقلاب اسلامی اشاره کرد و خواستار حمایت بیش از پیش مسئولان استان از این دانشگاه شد.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در مراسم اقتتاح مرکز مهارت آموزان، ضمن قدردانی از زحمات مجموعه دانشگاه فرهنگیان استان گفت: از هیچ تلاشی برای رشد و توسعه کمی و کیفی دانشگاه‌های فرهنگیان در سراسر استان کوتاهی نمی‌کنیم و پیگیر تامین و تجهیز خوابگاه مرکز خواهران جهت پذیرش دانشجو از بهمن ماه ۹۹ و تامین بخشی از نیاز‌های واحد خواهران بهبهان هستیم.

کلنگ خوابگاه دانشگاه فرهنگیان واحد بهبهان به زمین زده شد
براساس این گزارش؛ به منظور اجرای مصوبه هیات امنای دانشگاه فرهنگیان خوزستان در جهت ساخت خوابگاه و مجموعه رفاهی مرکز خواهران بهبهان، کلنگ ساخت این مجموعه با حضور استاندار خوزستان و جدبابایی یکی از خیرین استان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان به زمین زده شد و در پایان این مراسم شریعتی از بخش‌های مختلف دانشگاه بازدید کرد و در جریان امکانات، کمبود‌ها و مشکلات مراکز بهبهان قرار گرفت و دستورات لازم را صادر نمود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار