مسافر قاچاقی هواپیما روی بام فروشگاه افتاد و مرد

دسته ها: اخبار

به گزارش ایرنا، این منابع گزارش دادند ظاهرا دو نفر در محفظه چرخ یک هواپیما که از ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی عازم لندن بود، پنهان شده بودند، که یکی از آنها قبل از رسیدن به فرودگاه هیترو در روز پنجشنبه گذشته بر روی سقف یک فروشگاه اینترنتی در غرب لندن سقوط می کند.

گفته می شود مسافر دومی که از این سفر هوایی یازده ساعته و هشت هزار مایلی، جان سالم به در برده و 24 ساله است، بعد از پیدا شدن در محفظه چرخ هواپیمای متعلق به شرکت هوایی ‘بریتیش ایرویز’، به بیمارستانی در غرب لندن منتقل شده است.

پلیس انگلیس ضمن وخیم خواندن وضعیت جسمانی مسافر قاچاق پیدا شده در محفظه چرخ هوایپما در فرودگاه هیترو، اعلام کرده است فعلا قادر نیست ارتباط میان این دو نفر را با هم تایید کند.

شرکت هوایی بریتیش ایرویز نیز در بیانیه ای گفته است است که در حال همکاری با پلیس لندن و مقام های مسوول در ژوهانسبورگ برای پی بردن به چگونگی این اتفاق ‘بسیار نادر’ است.

در سال 2012 میلادی هم یک مرد 26 ساله از محفظه چرخ هواپیمایی که از کشور آنگولا عازم فرودگاه بین المللی هیترو بود، در خیابانی در غرب لندن سقوط کرد و جان باخت.

در جولای سال 2013 میلادی نیز یک جنازه یخ زده در قسمت محفظه چرخ یک هواپیما جت که مبدا آن فرودگاه استانبول بود، در فرودگاه هیترو یافت شد.

با توجه به این که سرمای هوا در بیرون از هواپیما در زمان پرواز به منفی 60 درجه سانتی گراد می رسد، معمولا مسافران قاچاقی که با این شیوه روی می آورند، پیش از رسیدن به مقصد، بر اثر سرمای شدید هوا جان می بازند.

اخبار