مسجدسلیمان بالاترین نرخ بیکاری را در خوزستان دارد/اشتغال مطالبه مسجدسلیمانی‌ها

دسته ها: اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مسجدسلیمان بالاترین نرخ بیکاری را در خوزستان دارد/اشتغال مطالبه مسجدسلیمانی‌ها

نماینده مسجدسلیمان گفت: امیدواریم با آغاز عملیات ساخت مجتمع پتروپالایش بختیاری مسجدسلیمان و سپس بهره‌برداری از آن و دیگر پروژه‌ها در شهرستان، زمینه رشد، توسعه و اشتغال بیشتر مردم و استان به خوبی فراهم شود.

به گزارش ایسنا – منطقه خوزستان، علی عسگر ظاهری امروز، 21 آذرماه در مراسم آغاز عملیات اجرایی مجتمع پتروپالایش بختیاری مسجدسلیمان اظهار کرد: امروز بالاترین نرخ بیکاری را در استان خوزستان در مسجدسلیمان شاهد هستیم.

وی افزود: با پیگیری‌های جدی استاندار خوزستان، آقای زنگنه وزیر نفت، و دکتر شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت، امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی کارخانه پتروپالایش مسجدسلیمان هستیم و امید مردم مسجدسلیمان به این پروژه و پروژه‌های مشابه آن است.

ظاهری تصریح کرد: شاهد رأی 74 درصدی مردم مسجدسلیمان به دولت آقای روحانی بودیم و این مسأله بیانگر وفاداری مردم مسجدسلیمان است و با توجه به اینکه امروز دولت در اختیار ایشان است، همه مردم مسجدسلیمان مطالبه‌گر هستند تا زمینه اشتغال بیشتر در شهرستان فراهم شود.

وی عنوان کرد: امیدواریم با آغاز عملیات این کارخانه و سپس بهره‌برداری از آن و دیگر پروژه‌ها در شهرستان مسجدسلیمان، زمینه رشد، توسعه و اشتغال بیشتر مردم و استان به خوبی فراهم شود.

اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار