مشمولین سهام عدالت جداگانه حساب شبا تهیه کنند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مشمولین سهام عدالت جداگانه حساب شبا تهیه کنند

رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: هر یک از مشمولین سهام عدالت باید به طور جداگانه شماره حساب شبا دریافت کنند تا در زمان تعیین شده، سود به حساب شخصی افراد واریز شود و امکان واریز سود به حساب سرپرستان خانوار مانند یارانه نقدی وجود ندارد.

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، در حالی که در روزهای گذشته سازمان خصوصی‌سازی اطلاعیه مبنی بر تهیه شماره حساب برای مشمولین سهام عدالت منتشر کرده بود ؛ ابهامات فراوانی در این‌باره و در خصوص نحوه تهیه آن و ارائه آن به سامانه سهام عدالت ایجاد شد.

در این رابطه، مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی در خصوص ابهامات دریافت شماره حساب از ارائه آن به سامانه سهام عدالت گفت: اطلاعیه اخیر سهام عدالت مبنی بر تهیه شماره حساب برای مشمولین سهام عدالت بوده و هنوز زمان وارد کردن این شماره حساب به سامانه سهام عدالت فرا نرسیده است.

جعفر سبحانی افزود: تهیه شماره حساب برای مشمولین سهام عدالت همانند دریافت یارانه نبوده و به حساب سرپرستان خانوار واریز نمی‌شود بلکه تمامی مشمولین باید به طور جداگانه حساب شبا باز کنند و یا در صورت داشتن حساب با مراجعه به دستگاه‌های خود پرداز حساب شبا دریافت کنند تا سود سهام عدالت بعد از ثبت شماره حساب در سامانه به حساب شخص افراد واریز شود و امکان واریز سود به حساب سرپرستان خانوار وجود ندارد.

براساس این گزارش، تمامی افراد خانوار و مشمولین سهام عدالت باید به صورت جداگانه حساب شبا دریافت کنند و پس از اعلام سازمان خصوصی‌سازی آن را وارد سامانه عدالت کرده و منتظر زمان واریز سود سهام عدالت که برای نیمه دوم سال پیش‌بینی شده، باشند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار