مشکل اشتغال در کشور با جدیت و برنامه‌ریزی برطرف می‌شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

امام جمعه اندیمشک با بیان این که در حوزه اشتغال نیازمند توجه و برنامه‌ریزی جدی توسط مسئولان هستیم گفت: در زمینه اشتغال و کارآفرینی باید اقدامات انجام شده به مردم اطلاع‌رسانی و از نقشه‌های دشمنان برای ناامید کردن مردم جلوگیری کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اندیمشک، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی حسینی نوری در نشست هماهنگی محرم در سالن کوثر فرمانداری اندیمشک با بیان این که محرم و عاشورا فرصت نزدیک شدن دل‌ها به اهل بیت(ع) است اظهار داشت: عاشورا سند افتخار بشر بوده و در طول سال‌های اخیر در دل میلیون‌ها نفر پرورش و توسعه یافته است.

وی با بیان این که جوانان باید بیش از گذشته با فرهنگ محرم و شور حسینی آشنا و برای حضور جوانان در عرصه جنگ نرم و جبهه فرهنگی و مقابله با نقشه‌های دشمنان تلاش و برنامه‌ریزی کرد، گفت: محرم و عاشورا فرصت شناخت کلام و منطق اهل بیت(ع) است و مسئولان از این دهه برای تقویت خدمت‌رسانی به شهروندان استفاده کنند.

امام جمعه اندیمشک محرم را یک فرصت مناسب برای تقویت فرهنگ ولایت‌پذیری و سد راه دشمنان انقلاب و اسلام دانست و عنوان کرد: محرم و عاشورا مربوط به یک برهه زمانی محدود و خاص نیست و با گذشت سال‌ها نیز می‌توان از این حماسه بزرگ تاریخی برای تقویت شاخص‌های فرهنگی و اخلاقی در جامعه بهره برد.

وی با بیان این که تمام دستگاه‌های اداری شهرستان اندیمشک برای خدمت‌رسانی به عزاداران سالار شهیدان آماده و در این زمینه تمام ظرفیت‌های خود را بسیج کنند، گفت: اندیمشک به یک هزار شهید و سنگربان کرخه و دز در هشت سال دفاع مقدس مزین شده است و به همین جهت باید برای سوگواری سالار شهیدان در شهرستان بیش از گذشته تلاش و برنامه‌ریزی کرد.

حسینی نوری با اشاره به ترس دشمنان انقلاب از فرهنگ اهل بیت(ع) و سوگواری محرم بیان کرد: ما باید از فرصت محرم استفاده و فرهنگ صحیح انقلابی و اسلامی را در جامعه ترویج و بدانیم با رشد و توسعه این فرهنگ می‌توانیم در برابر نقشه‌های دشمنان ایستادگی و آنان را شکست دهیم.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و لزوم توجه مسئولان به ایجاد اشتغال و تأمین نیازهای جوانان گفت: ما باید در زمینه ایجاد اشتغال و توسعه کشور به تبیین برنامه‌های خود و معرفی آنان به شهروندان اقدام کنیم و از ناامید شدن مردم جلوگیری کنیم چرا که دشمنان به دنبال این مسیر و تضعیف انقلاب و کشور است.

امام جمعه اندیمشک با بیان این که در حوزه اشتغال نیازمند توجه و برنامه‌ریزی جدی توسط مسئولان هستیم، گفت: در زمینه اشتغال و کارآفرینی به صورت جدی تلاش و تمام ظرفیت‌های موجود در کشور را بسیج کنیم و از جوانان و فرصت موجود و توانایی‌های داخلی بهره ببریم تا مسیر بالندگی و عزت ایران اسلامی همانند گذشته ادامه داشته باشد.

وی با بیان این که معرفی خدمات و اقدامات اجرا شده در حوزه عمران و اشتغال اسباب امید در کشور را به ارمغان خواهد آورد، خاطرنشان کرد: هفته دولت زمانی مناسب برای بیان این خدمات بوده و با توجه به این که تریبون نماز جمعه پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولان است از این ظرفیت برای بیان برنامه‌ها و خدمات شکل گرفته در شهرستان، استان و کشور استفاده می‌کند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار