معرفی بازی هیجان انگیز Candy Crush Soda Saga

دسته ها: اخبار

 اگر اهل بازی های تلفن های هوشمند باشید حتما یک بار نام بازی پرطرفدار کندی کراش را شنیده اید و یا آن را بازی کرده اید این مراحل این بازی به صورتی است که شما را اصلا خسته نمیکند  در ادامه با این بازی بیشتر آشنا خواهید شد .

کندی کراش Soda Saga نام سری جدیدی از بازی پرطرفدار Candy Crush است که کمپانی King.com یعنی سازنده این بازی مطرح و جهانی اقدام به ساخت نسخه ای جدید  از بازی با نام Candy Crush Soda Saga کرده است . در نسخه سودا شاهد کاراکترهایی جدید و زیبا و بالا رفتن گرافیک بازی هستیم .این بازی دارای بیش از 140 مرحله مختلف است و شما با اتصال کندی کراش سودا به شبکه های اجتماعی میتوانید دوستان خود را به رقابت دعوت کنید و یک چالش هیجان انگیزی داشته باشید.

 

 

این نسخه از سری بازی ها کندی کراش به تازگی مدتی است برای کاربران ویندوز فون نیز منتشر شده است که در مدت کوتاهی توانست توجه بسیاری از کاربران ویندوزی را به خود جلب کند و جز برترین های استور مایکروسافت شود.درصورتی که مایل به نصب این بازی هستید بر اساس اعلام رسمی این کمپانی بازی با ویندوز فون 8 و 8.1 کاملا سازگار بوده و دستگاه هایی که حداقل 512 مگابایت رم دارند میتوانند آن را از استور مایکروسافت به صورت رایگان دریافت کنند.

   

 

 

اخبار