معرفی ۹ گجت جالب برای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی

دسته ها: اخبار

همه ما دوستانی در میان اطرفیانمان میشناسیم که علاقه وافری به مطالعه دارند و چنانچه خود شما هم از علاقه مندان به مطالعه هستید بطور حتم برای زمان مطالعه خود احترام قائل میشوید و سعی میکنید در هنگام مطالعه تا حد ممکن شرایط و محیط اتاق و یا سالن مطالعه را به سبب ایجاد راحتی بیشتر و لذت تمام از مطالعه تغییراتی دهید. در اینجا با ۹ ابزار جالب آشنا میشویم که مطمئنا برای هر کتابخوان فعالی جذاب به نظر میرسد. 

صندلی مخصوص مطالعه به همراه ماساژور و گرمکن: مطالعه در فصل سردی چون زمستان لازمه داشتن یک محیط گرم و نرم برای مطالعه در سهولت و راحتی تمام عیار است. داشتن یک صندلی راحتی به همراه ماساژور که به تازگی در برخی منازل استفاده میشود لذت فراوانی برای مطالعه ایجاد خواهد کرد. 

جاکتابی به همره نور پردازی مناسب در کنار تخت: خیلی از ما تنها پیش از خواب به مطالعه میپردازیم. در این صورت مطمئن شوید که از نور گرم ملایم و مات (نه با تابش مستقیم از لاپ) در کنار تخت یا محل خواب خود بهره میگیرید. 

جاکتابی های دست ساز: اگر تعداد کتاب های محدودی دارید میتوانید از سازه های پلاستیکی برای ساخت تاقچه های بهره ببرید که میتوانند در اتاق شما نقش یک جا کتابی را بخوبی ایفا نمایند. 

Levo G2 Deluxe Tablet Stand: اگر از تبلت ها برای خواندن کتاب استفاده میکنید، نگهداشتن کتاب ممکن است در مدت طولانی مطالعه دست شما را خسته و یا برای سلامت دست شما ضرر داشته باشد. در این صورت از یک نگهدارنده (استند) برای تبلت خود استفاده کنید.  

از دیگر لازمه های کتابخوانی برای کسانی که کتاب ها را بصورت دیجیتالی مطالعه میکنند داشتن اپلیکیشن های مناسبی برای کتابخوانی بر روی تبلت ها است. میتوانید بدین منظور از اپلیکیشن های کتابخوان با امکانات نا محدود که به وفور بر روی پلت فرم آی او اس و اندروید موجودند بهره ببرید. دو تا از بهترین اپلیکیشن های کتابخوان ezPDFreader (برای اندروید) و iBooks بر روی iOS میباشد. 

پتو با گرم کننده الکتریکی تعبیه شده.

با لیوان های هوشمند تا چه حد آشنایی دارید؟ این لیوان ها ضمن گرم نگه داشتن نوشیدنی شما در یک دمای معین به شما میزان کافعین مصرفی خود را در بلند مدت اطلاع میدهد. 

گیفت کارت ها و هدایای دیجیتالی برای خرید کتاب الکتونیک: اگر بدنبال هدیه ای مناسب برای یک علاقه مند به کتابخوانی میگردید و فرد گیرنده هدیه نیز حد اقل یک تبلت برای کتابخوانی در دسترس دارد خریدن یک گیفت کارت میتواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. با توسعه های صورت گرفته کمتر کسی هنوز به خرید کتاب های انگلیسی کاغذی میپردازد. با خرید کارت هدیه (گیفت کارت) سهولت انتخاب کتاب را در هر زمان و مکان به فرد مورد علاقه خود هدیه کنید. افراد هم اکنون میتوانند بسیاری از کتاب ها را از طریق Google Play، Amazon Kindle و یا در محیط iBooks خریداری کنند. میتوانید برای خرید گیفت کارت از وبسایت بروزرسانی با تحویل آنی از طریق این لینک اقدام کنید!

اگر میخواهید یک کودک چند ساله را به کتابخوانی عادت دهید سعی کنید از کتاب های صوتی (Audio Book) استفاده کنید!

چنانچه از کتاب خواندن بر روی تبلت میهراسید و نمیخواهید هیچ صدمه ای به چشمان خود بر اثر کار بلند مدت با تبلت ها و کتابخوانی وارد کنید، از کتابخوان های جوهری استفاده کنید که از جوهر الکترونیکی (E-Ink) بهره میبرند. این کتابخوان ها در تاریکی دیده نمیشوند و صدمه ای به چشم نمیرسانند. ظاهر آنها بسیار مشابه کاغذ میباشد.  یکی از نمونه های مشهود این نوع کتاب خوان ها Kindle White Paper میباشد. 

 

اخبار