معلمان قرآن و طرح امین به استخدام آموزش و پرورش در می آیند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار

با رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی از این پس معلمان قرآن و امور فرهنگی و پرورشی (طرح امین) می توانند با شرکت در آزمون آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی، به استخدام آموزش و پرورش درآیند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس و در جریان بررسی طرح اصلاح ماده الحاقی به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش، با پیشنهاد جبار کوچکی نژاد موافقت کردند.

بر اساس این پیشنهاد، از این پس معلمان قرآن و امور فرهنگی و پرورشی (طرح امین) می توانند با شرکت در آزمون آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی، به استخدام آموزش و پرورش درآیند.

جبار کوچکی نژاد در توضیح پیشنهاد خود، تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که تعداد زیادی از افراد سال های زیادی است که در مدارس تحت عنوان مدرس قرآن، پرورشی و امور فرهنگی در حال فعالیت هستند، اما هیچ امتیازی به آنها تعلق نگرفته است‌.

وی در ادامه اظهار کرد: بر اساس این پیشنهاد این افراد نیز می توانند به همراه آموزشیاران نهضتی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند و در صورت کسب حدنصاب نمره و احراز شرایط به استخدام آموزش و پرورش درخواهند آمد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار