معوقات حق التدریسی ها تا پایان سال پرداخت می شود

دسته ها: اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار

معوقات حق التدریسی ها تا پایان سال پرداخت می شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: معوقات نیروهای حق التدریس تا پایان سال پرداخت خواهد شد.
به گزارش خبرنگار مهر، فخرالدین دانش آشتیانی در حاشیه مراسم جشنواره ایثار در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که اگر معوقات نیروهای حق التدریس پرداخت نشود به دیون رفته و دیگر قابل پرداخت نمی شود، افزود: خیر، پرداخت معوقات حق التدریسی ها را دنبال می کنیم تا بتوانیم تا پایان سال پرداخت کنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا با سازمان برنامه ریزی و مدیریت برای پرداخت حقوق و معوقات دچار مشکل شده اید، گفت: به دلیل کمبود منابع، اولویت دولت پرداخت حقوق کارکنان است اما با صحبت هایی که با خزانه و سازمان مدیریت داشته ایم این مسائل حل شده و تا پایان سال حقوق حق التدریسی ها پرداخت می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش همچنین درباره کمبود بودجه در سال ۹۶ و ایجاد مشکل در پرداخت حقوق نیز افزود: یقینا در پرداخت حقوق مشکلی پرداخت نمی کنیم اما به هر حال هر سال همانند سالهای قبل مشکل کمبود در بحث کیفیت وجود داشته که انشاالله با برنامه ریزی که انجام می دهیم حل می‌شود.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا اعتراضی نسبت به کمبود بودجه سال ۹۶ آموزش و پروش داشته اید، گفت: با فعالیت و برنامه ریزی مسئله را حل می کنیم و خوشبختانه با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال این هستیم تا مشکلات بودجه نیز حل شود.
دانش آشتیانی درباره رویکرد وزارتخانه متبوعش نسبت به انتخابات سال ۹۶ نیز تصریح کرد: همه باید در انتخابات سال ۹۶ شرکت کنند و انتخابات یک تمرین و الگو برای دانش آموزان است و باید سعی کنیم اخلاق را در محور قرار دهیم و در یک رقابت سالم مردم بتوانند انتخاب کنند.
وزیر آموزش و پرورش درباره تشویق و ترغیب به رای دادن به کاندیدایی نیز بیان کرد: خیر، تشویق و ترغیبی نداریم. مردم به هر کسی که بخواهند، رای می دهند.

اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار