ممنوعیت تدریس دانشجویان دکتری در مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ممنوعیت تدریس دانشجویان دکتری در مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد

مدیر کل ارزیابی و نظارت دانشگاه آزاد اسلامی از ممنوعیت تدریس دانشجویان دکتری در مقطع تحصیلات تکمیلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر مسعود صانعی در جلسه ارزیابی و نظارت دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه بالابردن کیفیت و بهره وری با یک نسخه و در یک بخشنامه یکسان به دست نخواهد آمد، گفت: راهبرد ما برای بهره وری، راهکارهای عملی برای دستیابی به بهره وری پایدار است.

صانعی با تأکید بر حضور 32 ساعتی اعضای هیأت علمی در واحدها و مراکز دانشگاهی، اظهار داشت: مسئولان واحدها و مراکز دانشگاهی در تهیه، آماده سازی و تجهیز فضای اختصاصی برای حضور اعضای هیأت علمی در ایام هفته اقدام کنند.

وی از ممنوعیت تدریس دانشجویان دکتری در مقطع تحصیلات تکمیلی خبر داد و افزود: از نیمسال دوم سال تحصیلی 97-96 علاوه بر اعمال این مهم در همه واحدها و مراکز دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از تدریس استادان در دروس و رشته های غیر تخصصی نیز جلوگیری خواهد شد.

مدیرکل ارزیابی و نظارت دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه همه واحدها و مراکز این دانشگاه موظف به رعایت تقویم دانشگاهی در نیمسال دوم 96-97 هستند، گفت: فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و … باید در قالب زمانبندی اعلام شده، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها و به صورت یکسان اجرا شوند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، صانعی در آیین‌نامه جدید ارتقای اعضای هیأت علمی را به طور مبسوط بیان و چالش های آموزشی واحدهای استان بوشهر را تشریح و بر اهتمام واحدها و مراکز دانشگاهی در راستای اعمال و رعایت بخشنامه ها تأکید کرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار