منابع بورد تخصصی دامپزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

در راستای یکسان سازی و صحت طراحی سؤالات و همچنین رعایت تنوع و تعدد سؤالات، منابع بورد تستی رشته‌های تخصصی دامپزشکی دانشگاه آزاد اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، موارد منابع یا رفرانس های بورد تستی رشته های تخصصی دامپزشکی سال ۱۳۹۹ اعلام شد.

این منابع با توجه به مصوبه شورای توسعه علوم دامپزشکی معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور کیفی سازی و شفاف کردن روند آزمون، یکسان سازی و صحت طراحی سؤالات بورد دامپزشکی، رعایت تنوع و تعدد سؤالات و اساتید طراح سؤال و رفع هرگونه تبعیض، انطباق با ضوابط و مقررات دانشگاهی در سراسر کشور و پاسخگویی به پیشنهادات همکاران، هیئت علمی و دانشجویان در دانشکده های دامپزشکی مجری آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شده است.

متقاضیان برای دریافت منابع مذکور و فایل های مختلف در زمینه امور رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به قسمت برداشت فایل سایت معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس: https://pezeshki.iau.ir مراجعه کنند.

واحدهای مجری رشته دامپزشکی با توجه به حساسیت موضوع و اهمیت آموزشی آن، این منابع را در کلیه تابلوهای اعلانات دانشکده های دامپزشکی و نیز سایت های واحدها اطلاع رسانی کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار