مهلت ارسال آثار به جشنواره «شرجی و آیه‌های تماشا» تمدید شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مهلت ارسال آثار به جشنواره «شرجی و آیه‌های تماشا» تمدید شد

دبیر جشنواره داستان، شعر و عکس شرجی و آیه‌های تماشا از تمدید مهلت ارسال آثار نخستین دوره این جشنواره به میزبانی دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد.

حسین کایدخورده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ـ منطقه خوزستان، اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به جشنواره شرجی و آیه‌های تماشا تا روز 25آذرماه تمدید شد و تمام کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان، دانشگاه‌های فعال شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان مجاز به ارسال آثار خود به این جشنواره هستند.

وی، موضوع بخش شعر جشنواره را آزاد خواند و افزود: محدودیت قالب برای ارسال شعر وجود ندارد و متقاضیان شرکت در این بخش می‌توانند حداکثر سه اثر خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

کاید خورده اظهار کرد: شرکت‌کنندگان بخش شعر می‌توانند آثار خود را به صورت تایپ‌شده (WORD) به همراه مشخصات فردی همچون نام و نام خانوادگی، شماره ملی، دانشگاه مبدا، شماره تلفن همراه را به دبیرخانه جشنواره به نشانی اینترنتی prabadan93@gmail.com ارسال و یا پرینت آثار خود را به همراه سی دی فایل Word و مشخصات کامل به آدرس آبادان، ابتدای کوی ذوالفقاری، روابط عمومی ستاده دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان ارسال کنند.

وی تصریح کرد: به پنج نفر از برگزیدگان این بخش لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدیه نقدی اهدا می‌شود.

دبیر جشنواره داستان، شعر و عکس آیه‌های شرجی همچنین در مورد شرایط شرکت در بخش داستان این جشنواره گفت: موضوع داستانها آزاد است و هر نویسنده می‌تواند سه داستان کوتاه خود را برای شرکت در مسابقه بفرستد.

کایدخورده افزود: داستان‌‎های ارسالی نباید از ۸۰۰ کلمه کمتر و از سه هزار کلمه بیشتر باشند.

به گفته وی، شرایط ارسال آثار بخش داستان کوتاه نیز همچون شرایط بخش شعر است.

وی اظهار کرد: موضوع بخش عکس نیز همچون دو بخش پیشین، آزاد است و آثار ارسالی می‌توانند سیاه و سفید و یا رنگی باشند و تنها به صورت فایل ارائه شوند.

وی تصریح کرد: هر عکاس می‌تواند حداکثر پنج تک عکس ارائه کند، فایل عکس می‌بایست در قالب فرمتJPG، یا حالت رنگی RGB و ضلع بزرگ آن باید در اندازه ۱۰۰۰ پیکسل باشد ضمن آنکه حجم فایل هر عکس نیز نمی بایست از ۵۰۰KB بیشتر باشد.

دبیر جشنواره داستان، شعر و عکس شرجی و آیه‌های تماشاگفت: نامگذاری فایل عکس‌های ارسالی شامل نام و نام‌خانوادگی صاحب اثر و شماره تلفن همراه بایستی با حروف و اعداد انگلیسی باشد.

کایدخورده افزود: متقاضیان شرکت در بخش عکس جشنواره می‌توانند آثار خود را به صورت dvd و تنها از طریق پست پیشتاز به نشانی آبادان، ابتدای کوی ذوالفقاری، روابط عمومی ستاد دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان ارسال کنند.

وی همچنین درباره شرایط شرکت در بخش ویژه‌ی جشنواره شرجی و تماشا اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در رقابت شعر و داستان برای حضور در بخش ویژه می‌توانند یک قطعه شعر و یک داستان خود را با رعایت شرایط ذکرشده در بخش آزاد، با موضوع «بهداشت و سلامت در دفاع مقدس» و از طریق یکی از راههای یادشده به دبیرخانه ارسال کنند.

وی با بیان اینکه داوری بخش ویژه به صورت مجزا انجام می‌شود، تصریح کرد: به نفرات برتر در این بخش نیز هدایایی مشابه سایر بخشها اهدا می شود.

دبیر جشنواره داستان، شعر و عکس شرجی و آیه های تماشاگفت: شرکت‌کنندگان در بخشهای مختلف این جشنواره بایستی به همراه آثار ارسالی خود به جشنواره، گواهی اشتغال به کار یا تحصیل در دانشکده و یا دانشگاه مبدا را نیز ارسال کنند در غیر این صورت آثارشان به بخش داوری راه پیدا نمی کند.

کایدخورده افزود: راستی‌آزمایی آثار ارسالی از بابت تعلق آنها به فرستنده اثر نیز پس از داوری ابتدایی توسط هیئت داوران انجام می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار