مهلت ثبت درخواست میهمان و تغییر رشته در دانشگاه پیام نور تا 30 دی‌ماه

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مهلت ثبت درخواست میهمان و تغییر رشته در دانشگاه پیام نور تا 30 دی‌ماه

مهلت ثبت درخواست میهمان و تغییر رشته در دانشگاه پیام نور برای نیمسال دوم سال تحصیلی 98-97 از دوم دی‌ماه آغاز شده است و تا 30 این ماه ادامه دارد.
براساس تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور مهلت ثبت درخواست میهمان موقت و دائم یا تغییر رشته و تغییر گرایش در نیمسال دوم سال تحصیلی 98-97 از دوم دی ماه آغاز شده است و تا 30 این ماه ادامه دارد.
کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور به شرط وجود داشتن رشته مورد نظر در دانشگاه مقصد، می‌توانند نسبت به ثبت درخواست میهمان اقدام کنند.
میهمان موقت به این معنی است که دانشجو تنها برای ترم پیش رو درخواست می‌کند که در دانشگاه دیگری میهمان شود. میهمان دائم نیز به این معنی است که دانشجو درخواست می‌کند کلیه ترم‌های باقی مانده از تحصیل خود را در دانشگاه دیگری میهمان شود.
دانشجویان برای ثبت درخواست میهمان موقت باید درخواست خود را به صورت غیرحضوری و در سیستم گلستان دانشگاه پیام نور به نشانی reg.pnu.ac.ir ثبت کنند اما برای ارائه درخواست میهمان دائم دانشجویان باید درخواست کتبی خود را به صورت حضوری به دانشگاه مبدا ارائه دهند.
همچنین دانشجویان متقاضی تغییر رشته در دانشگاه پیام نور باید برای ثبت درخواست خود برای تغییر رشته به صورت حضوری به دانشگاه خود مراجعه کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار