مهلت ثبت نام درعتبات دانشگاهیان تا 24 تیرتمدید شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مهلت ثبت نام درعتبات دانشگاهیان تا 24 تیرتمدید شد

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: مهلت ثبت نام درعتبات دانشگاهیان تا روز 24 تیرماه جاری تمدید شد.

به گزارش گروه اخبار فرهنگی ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی لبیک ؛محمد زارع؛معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان روز چهارشنبه افزود: ثبت نام درهفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان تا ساعت 12 ظهر شنبه 24 تیرماه در سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.ir تمدید شد و این مهلت دیگر تمدید نمی شود.
زارع گفت: ثبت نام دوره هفدهم عتبات دانشگاهیان از 10تیرماه آغاز شده است و در ابتدا قرار بود تا پنج شنبه 22 تیرماه انجام شود که به دلیل استقبال دانشگاهیان دو روز دیگر تمدید شد.
وی افزود: مهلت ثبت نام ساعت 12 روز شنبه 24 تیرماه به اتمام خواهد رسید و پس از آن عملیات قرعه کشی به صورت سیستمی در سراسر کشور آغاز و سپس اسامی پ‍ذیرفته شدگان از طریق سایت لبیک اعلام می شوند.
معاون ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:بیشترین گروه ثبت نامی را دانشجویان متأهل و بعد دانشجویان پسر و دختران مجرد تشکیل می دهند و در مجموع از میان ثبت نام کنندگان 14 هزار دانشگاهی در این دوره به عتبات عالیات اعزام می شوند.
زارع ادامه داد: برنامه های فرهنگی و زیارتی خاصی برای کاروان های دانشگاهیان برنامه ریزی شده است که متعاقبا از سایت لبیک به اطلاع زائرین گرامی خواهد رسید.
اعزام دانشگاهیان در هفدهمین دوره به عتبات عالیات از مردادماه آغاز و تا آبان ماه سال جاری ادامه دارد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار