مهلت ثبت نام در آزمون ارشد فراگیر پیام نور تمدید شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مهلت ثبت نام در آزمون ارشد فراگیر پیام نور تمدید شد

مشاور عالی سازمان سنجش از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور (بهمن ماه ۹۶) خبر داد و گفت: داوطلبان تا ۱۰ آبان فرصت دارند در این آزمون شرکت کنند.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور تا ساعت ۲۴ امروز ۳۰ مهر فرصت داشتند که در این آزمون ثبت نام کنند که این فرصت به منظور ارائه فرصت بیشتر به داوطلبان علاقمند به شرکت در این آزمون، تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه ۹۶ تمدید شد.

وی یادآور شد: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور به منظور پذیرش ۳۱ هزار و ۶۰ نفر در یک هزار و ۳۷۱ کدرشته محل برگزار می شود.

توکلی خاطرنشان کرد: تا ظهر امروز ۳۰ مهرماه ۹۶ تعداد ۲۸ هزار و ۷۷۰ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: تمامی داوطلبان متقاضی ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و آماده کردن مدارک مورد نیاز به سایت سازمان سنجش مراجعه و برای ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود داوطلبان لازم است به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش، مبلغ ۷۰۰ هزار ریال (۷۰ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت نام پرداخت کنند.

توکلی گفت: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور (بهمن ماه ۹۶) نوبت هجدهم روز جمعه ۸ دی ماه ۹۶ برگزار می شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار