مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی تمدید شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

پیش‌نویس خودکار

فرصت ثبت نام در آزمون فلوشیپ (دوره تکمیلی تخصصی) پزشکی تا پنجشنبه ۲۶ بهمن ۹۶ تمدید شد. آزمون ۱۳ اردیبهشت ۹۷ برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان واجد شرایط تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۶ بهمن ۹۶ فرصت دارند با مراجعه به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی و با توجه به رشته تخصصی پیش نیاز و در نظر گرفتن وضعیت شرکت در آزمون (عضو هیات علمی، آزاد) صرفا یک رشته و یک دانشگاه را انتخاب و بر اساس مفاد راهنما ثبت نام کنند.

داوطلبان حائز رتبه های برتر آزمون دانشنامه تخصصی در رشته های پیش نیاز در سال تحصیلی ۹۶ که مشمول خدمات وظیفه عمومی هستند باید مراتب را در فرم ثبت نام اینترنتی اعلام کنند.

ثبت نام بیش از یک بار مجاز نبوده و پس از ثبت نام و انتخاب رشته، تغییر رشته به هیچ عنوان مجازی نیست.

صرفا به مدارک ثبت نام که در مهلت مقرر ثبت نام و از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی ارسال شود ترتیب اثر داده خواهد شد. مدارک و هزینه ثبت نام در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شده است.

کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه ۹۷ از طریق دانشگاه های متولی برگزاری آزمون توزیع و آزمون همزمان در ۱۳ اردیبهشت ۹۷ برگزار می شود.

آزمون پذیرش دستیاران دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۷ وفق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی به صورت غیر متمرکز و توسط دانشگاه های مجری برنامه آموزشی برگزار می شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار