مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی تمدید شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور تا ۱۸ آبان تمدید شد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور اظهار کرد: با توجه به تماس‌های مکرر دانشجویان ورودی جدید، فرایند ثبت نام الکترونیکی دانشجویان تسهیل و مهلت ثبت نام تمدید شد.

بهروز افزود: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور تا ۱۸ آبان تمدید شد.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: کلیه پذیرفته شدگان باید با شناسه کاربری و گذر واژه  وارد سیستم گلستان شوند.

او افزود: شناسه کاربری مجموع شماره پرونده و b۹۹۱ است به این ترتیب که دانشجویان باید شماره پرونده خود را به b۹۹۱ اضافه کرده و بدون فاصله درج کنند.گذرواژه نیز شماره ملی ده رقمی دانشجویان است و در صورتی که کد ملی در اطلاعات سنجش تکمیل نشده باشد، دانشجو باید شماره شناسنامه خود را برای گذرواژه درج کند.

بهروز ادامه داد: درصورتی که با شناسنامه و یا کد ملی موفق به ورود به سیستم نشده اند، شماره پرونده خود را در گذر واژه وارد کنند. دانشجویان باید از طریق مسیر آموزش، دانشجو، پذیرش غیرحضوری، پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود نسبت به تکمیل اطلاعات و ارسال مدارک و تصاویر با حجم حداکثر ۲۵۰ کیلو بایت و فرمت jpg اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: بعد از تکمیل مراحل و پذیرش دانشجویان می‌توانند با  شناسه کاربری: شماره دانشجویی و گذرواژه: شماره شناسنامه، جهت ثبت نام و انتخاب واحد اقدام کنند.

او تصریح کرد: کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت ۵۰ درصد شهریه ثابت هستند  که برای این منظور باید از طریق منوی اصلی – آموزش – گزارش‌های آموزش – شهریه – لیست‌ها و آمارها و فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور نسبت به دریافت گزارش ۱۶۳ و پرداخت شهریه خود اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی با عنوان اینکه پرداخت شهریه هم به صورت الکترونیکی و هم از طریق حضور در بانک امکان پذیر است، افزود: دانشجویان برای پرداخت الکترونیکی می‌توانند از طریق منوی اصلی – آموزش – شهریه – پرداخت‌های الکترونیکی دانشجو، شهریه خود را پرداخت کنند و یا از طریق گزارش ۱۶۳، با دریافت شناسه قبض و پرداخت، شهریه خود را با مراجعه به بانک بپردازند.

او گفت: پس از پرداخت شهریه دانشجویان می‌توانند از طریق مسیر ثبت نام، عملیات ثبت نام و ثبت نام اصلی انتخاب واحد خود را انجام دهند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار