مهلت ثبت نام کاردانی های علمی کاربردی تمدید شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مهلت ثبت نام در پذیرش بدون آزمون کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی سال ۹۹ تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت‌نام و همچنین اعلام اصلاحات موارد مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌ کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه ۱۳۹۹ تمدید شد.

با توجه به اعلام برخی اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای پذیرش از سوی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی و انتشار جداول مربوط به اصلاحات مورد نظر در روز سه شنبه ۱۸ شهریورماه ۹۹ در سایت سازمان سنجش به‌منظور مساعدت برای ثبت‌نام متقاضیانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام اقدام نکرده اند مهلت ثبت نام تمدید شد.

مهلت ثبت‌نام تا روز یکشنبه ۲۳ شهریور ۹۹ تمدید شده است و علاقمندان می توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای مذکور و اصلاحیه ۱۸ شهریورماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

ضمناً متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کرده‌اند با توجه به مفاد اطلاعیه‌ای که در ۱۸ شهریور ۹۹ منتشر خواهد شد، در صورت تمایل تا تاریخ یکشنبه ۲۳ شهریور نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و انتخاب رشته خود اقدام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار