مهلت ثبت نام کنکور ارشد ۹۹ تمدید شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور تمدید شد.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبان که تاکنون نسبت به ثبت نام در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور اقدام نکرده اند، مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۸ آذرماه تمدید شد.

وی افزود: آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور روزهای پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ فروردین ماه ۹۹ و در ۶ گروه آموزشی و برای ۱۴۱ کد رشته امتحانی برگزار خواهد شد.

توکلی یادآور شد: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز شنبه ۱۶ آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org آغاز شده است و داوطلبان می توانند با توجه به مهلت تمدید شده تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۲۸ آذرماه ۹۸ در این آزمون ثبت نام کنند.

وی گفت: تا ساعت ۱۳ امروز ۲۵ آذر ۹۸ تعداد ۲۸۹ هزار و ۴۴۰ نفر در آزمون ثبت نام کرده اند و توصیه می شود سایر داوطلبان در مهلت باقیمانده در آزمون ثبت نام کنند.

توکلی اظهار داشت: دفترچه راهنمای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ و بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز شنبه ۱۶ آذر ماه ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبان می توانند با مطالعه آن در آزمون ثبت نام کنند.

وی یادآور شد: پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، شبانه، مجازی، پیام نور، دانشگاه آزاد، دانشگاه ها و موسسات دولتی و دانشگاه ها و موسسات غیردولتی و پردیس های خودگردان در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ صورت می گیرد

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ روزهای پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ فروردین ماه ۹۹ برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای ۲۵ تا ۲۷ فروردین ماه سال ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

توکلی اضافه کردک نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و در دهه دوم خردادماه ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می شود. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می توانند در نیمه دوم خردادماه ۹۹ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار