مهلت جدید ثبت نام آزمون دکتری تخصصی پزشکی در اردیبهشت ماه

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مهلت جدید ثبت نام آزمون دکتری تخصصی پزشکی در اردیبهشت ماه

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: مهلت جدید ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ از ۲۲ اردیبهشت آغاز می شود.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به تغییر زمان آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸، مهلت ویرایش و ثبت نام مجدد در اردیبهشت ماه در نظر گرفته شد.

وی افزود: زمان آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ به منظور کمک به متقاضیان شرکت در آزمون دکتری تخصصی ساکن در مناطق درگیر با سیل اخیر از ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت به ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه سال جاری تغییر کرد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: از همین رو آزمون کتبی تمامی رشته‌هایی که روز ۱۲ اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شد به روز پنجشنبه ۳۰ خرداد ۹۸ و آزمون کتبی رشته‌هایی که روز ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شد نیز به روز جمعه ۳۱ خرداد ۹۸ منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: مهلت جدید برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی در نظر گرفته شده است و داوطلبان از روز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۸ می‌توانند در این آزمون ثبت نام و یا اطلاعات خود را ویرایش کنند.

حیدرزاده تاکید کرد: همچنین داوطلبانی که تاکنون موفق به اخذ مدرک زبان معتبر نشده اند می‌توانند در دوره ۵۲ آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت MHLE که در ۱۲ اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شود شرکت کنند و نمره لازم را کسب کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار