مهلت دریافت کدشناسه تدریس اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد تمدید شد/ ثبت حدود 20 هزار درخواست

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

علیرضا وحیدی رییس مرکز امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی درباره دریافت کدشناسه تدریس برای اعضای هیات علمی این دانشگاه گفت: براساس بخشنامه‌ای که معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در تاریخ 28 تیر 95 اعلام کرد، همه اعضای هیات علمی تمام‌وقت، نیمه‌وقت و حق‌التدریس دانشگاه باید کد شناسه تدریس دریافت کنند.

وی افزود: از آنجاکه ثبت دروس کلیه مدرسان برای نیم سال اول سال تحصیلی 95- 96 بدون این کد امکان‌پذیر نیست، مهلت ثبت تقاضا برای دریافت کدشناسه تدریس از طریق سامانه تا پایان مردادماه 95 (سی و یکم) تمدید شد.

رییس مرکز امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: براساس آخرین آمار تا پایان روز 20 مرداد، حدود 11 هزار نفر اعضای حق التدریس و حدود 9هزار اعضای هیات علمی درخواست خود را در سامانه ثبت‌ کردند.

وحیدی با اشاره به حدود 32 هزار اعضای هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: امیدواریم تمامی این افراد تا پایان مهلت مقرربرای اخذ کدشناسه در سامانه ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراجعه به سامانه و ثبت اطلاعات و مدارک به منزله دریافت کد شناسه نیست و متقاضی بعد از ثبت درخواست باید منتظر تایید واحد دانشگاهی و ارسال آن به امور هیات علمی سازمان مرکزی باشند. در واقع بعد از این مرحله، کد شناسه تخصیص داده می شود و هم عضو هیات علمی و هم واحدهای دانشگاهی می‌توانند آن را مشاهده کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار