مهلت مجدد ثبت نام در دستیاری دندانپزشکی اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مهلت مجدد ثبت نام در دستیاری دندانپزشکی اعلام شد

رئیس سنجش آموزش پزشکی گفت: مهلت مجدد ثبت نام آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۹۸ اعلام شد.

آبتین حیدرزاده رئیس سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، از مهلت مجدد ثبت نام آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۹۸ خبر داد و گفت: ؛ با توجه به اینکه مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری دندانپزشکی سال ١٣٩٨ به پایان رسیده بود، داوطلبان بسیاری درخواست مهلت مجدد ثبت نام در سی و سومین دوره دستیاری دندانپزشکی را داشتند.

مهلت مجدد ثبت نام در آزمون دستیاری دندانپزشکی از ۳۰ اردیبهشت
وی ادامه داد: لذا داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت نام در آزمون دستیاری دندانپزشکی شدند، همچنین داوطلبانی که نیاز به ویرایش اطلاعات یا تکمیل مدارک خود دارند، می‌توانند از ساعت ١٠ صبح تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه ۹۸ تا ساعت ٢٤ سی‌ویکم اردیبهشت ماه نسبت به ثبت نام، ویرایش یا تکمیل مدارک خود در سایت سنجش پزشکی اقدام کنند.

رئیس سنجش آموزش پزشکی تاکید کرد: مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری دندانپزشکی به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

وی افزود: داوطلبان با مراجعه به سنجش آموزش پزشکی پس از پرداخت هزینه نسبت به ثبت نام در آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی سال ۹۸ اقدام کنند.

رئیس سنجش آموزش پزشکی با اشاره به تاریخ برگزاری آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۹۸ اظهار کرد: آزمون در ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۶ تیر ماه سال ۹۸ برگزار خواهد شد.

حیدرزاده ادامه داد: دفترچه راهنمای آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۹۸ در سایت سنجش آموزش پزشکی بارگذاری شده است و داوطلبان پس از مطالعه دقیق به دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رئیس سنجش آموزش پزشکی به شرایط پذیرش در آزمون دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: دانشجویان سال آخر دکترای عمومی دندانپزشکی در صورتی که متعهل باشند تنها یک بار فرصت استفاده از قانون تسهیلات ازدواج جوانان ایرانی را دارند و می‌توانند قبل از سربازی در آزمون شرکت کنند.

وی اظهار کرد: داوطلبانی که واجد شرایط استفاده از تسهیلات دانشجویان و استعداد درخشان هستند یکبار در دوران دانشجویی یا حداکثر ۲ سال پس از فارغ‌التحصیلی می‌توانند پیش از خدمت سربازی در آزمون دستیاری دندانپزشکی شرکت کنند.

رئیس سنجش آزمون پزشکی تصریح کرد: دانشجویان سال آخر در صورتی که تا ۳۱ شهریور ۹۸ فارغ‌التحصیل شوند مجاز به شرکت در آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۹۸ هستند.

حیدرزاده با اشاره به فارغ‌التحصیلان طرحی دندانپزشکی گفت: فارغ‌التحصیلان مشمول طرح در صورتی که تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ طرح آن‌ها پایان یابد، می‌توانند در آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۹۸ شرکت کنند.

رئیس سنجش آزمون پزشکی اظهار کرد: داوطلبان بومی که قصد دارند از سهمیه بومی برای پذیرش در آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۹۸ استفاده کنند، موظف به تکمیل فرم بومی بودن در دانشگاه‌های علوم پزشکی استان مورد تعهد هستند.

پذیرش داوطلبان با سهمیه در آزمون دستیاری دندانپزشکی
حیدرزاده ادامه داد: همه داوطلبانی که قصد استفاده از انواع سهمیه‌ها در پذیرش آزمون را دارند باید مدارک مربوط به سهمیه را قبل از ثبت نام آماده کنند تا در زمان اعلام شده مدارک خود را ارائه دهند.

رئیس سنجش آزمون پزشکی با اشاره به نمره‌دهی آزمون آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۹۸ گفت: آزمون ۲۵۰ سؤال دارد و ۳۰ سال از درس پروتز‌های دندانی ۲۰ سال از دروس آسیب‌شناسی دهان و فک و صورت ارتودانتیکس، اندودانتیکس، پرویودانتیکس، بیماری‌های دهان و فک و صورت و جراحی دهان و فک و صورت، دندانپزشکی ترمیمی، داندانپزشکی کودکان، رادیولوژی دهان و فک و صورت و زبان انگلیسی و ۱۰ سال از درس دندانپزشکی جامعه‌نگر و مواد دندانی طراحی می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار