مهلت مجدد مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد/ شروع مصاحبه از ۷ مرداد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مهلت مجدد مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد/ شروع مصاحبه از ۷ مرداد

مهلت مجدد مصاحبه دوره های دکتری سال ۹۶ دانشگاه آزاد از ۷ مردادماه آغاز و تا ۱۵ مردادماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، باتوجه به اینکه برخی از پذیرفته شدگان مرحله اولیه دوره های دکتری تخصصی و دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دانشگاه آزاد اسلامی به دلایلی از جمله هم‌پوشانی زمان مصاحبه با سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی امکان حضور در جلسه مصاحبه را نداشته‌اند، فرصت مجددی برای شرکت این دسته از داوطلبان در مصاحبه علمی این دوره فراهم شد.

طبق اعلام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مهلت مجدد شرکت در مصاحبه دوره دکتری این دانشگاه از ۷ مردادماه آغاز و تا ۱۵ مردادماه در استان های مختلف ادامه دارد.

متقاضیان واجد شرایط مصاحبه مطابق اعلام نتایج اولیه این دوره می‌توانند مطابق جدول زمانی در تهران و مراکز استان‌ها به منظور شرکت در مصاحبه علمی مراجعه کنند.

تاریخ و زمان دقیق مراجعه داوطلبان از طریق وب سایت واحد دانشگاهی محل انجام مصاحبه اعلام خواهد شد.

هر یک از داوطلبان دعوت شده به مصاحبه اعم از با آزمون و یا بدون آزمون لازم است در زمان مراجعه برای مصاحبه به واحد دانشگاهی هزینه مصاحبه به مبلغ ۷۰۰ هزار ریال را پرداخت کنند و فیش واریزی را به همراه داشته باشند.

همچنین داوطلبانی که در بیش از یک رشته گرایش و در یک یا چند استان دعوت به مصاحبه شده‌اند باید برای شرکت در جلسه مصاحبه هر رشته – گرایش استان مبلغ ۷۰۰ هزار ریال را پرداخت کنند.

داوطلبان باید فرم اطلاعات اولیه را از طریق وب سایت واحد دانشگاهی محل مصاحبه تهیه و تکمیل کنند و در زمان حضور در جلسه مصاحبه به گروه تخصصی تحویل دهند.

سوابق پژوهشی و آموزشی فرد که در فرم مذکور درج می‌شود صرفا با ارائه اصل مدرک معتبر توسط گروه تخصصی قابل ارزیابی است بنابراین به داوطلبان اکیدا توصیه می‌شود که تمامی مستندات مربوط به سوابق پژوهشی و آموزشی خود را در زمان مصاحبه به همراه داشته باشند.

باتوجه به اینکه معدل و نمره پایان‌نامه درج شده در زمان ثبت‌نام در دوره بدون آزمون ملاک دعوت به مصاحبه داوطلبان قرار گرفته است بنابراین داوطلبان این دوره لازم است اصل، تصویر مدرک فارغ‌ التحصیلی و ریز نمرات تایید شده خود را در زمان مصاحبه به همراه داشته باشند.

اطلاعات نادرست توسط شخص داوطلب در زمان ثبت‌نام تخلف محسوب می شود و مطابق مقررات با وی برخورد خواهد شد.

این فراخوان آخرین فرصت داوطلبان بازمانده از مرحله مصاحبه علمی دوره دکتری تخصصی به منظور شرکت در مصاحبه علمی بوده و تحت هیچ شرایطی قابل تمدید نخواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار