مهلت و نحوه ثبت‌نام ارشد و دکتری دانشگاه علوم‌دریایی خرمشهر اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مهلت و نحوه ثبت‌نام ارشد و دکتری دانشگاه علوم‌دریایی خرمشهر اعلام شد

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر جزییات نحوه ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه را تشریح کرد.

دکتر کمال غانمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، با اشاره به اعلام نتایج کنکور ارشد و دکتری سال تحصیلی 97-96، اظهار کرد: ثبت‌نام دانشجویان دکتری در تاریخ 21 و 22 شهریورماه و به صورت حضوری انجام می‌پذیرد که پذیرفته‌شدگان باید مطابق با رشته-گرایش خود با همراه داشتن مدارک مورد نیاز، برای ثبت‌نام در تاریخ معین در دانشگاه حضور یابند.

وی افزود: برای سال تحصیلی جدید 21 دانشجوی دکتری در پنج رشته-گرایش زیست‌شناسی دریا – جانوران دریا، زیست‌شناسی دریا – بوم‌شناسی دریا، ‌فیزیک دریا، تکثیر و پرورش آبزیان و بوم‌شناسی آبزیان شیلاتی پذیرفته شده‌اند. مدارک لازم برای ثبت‌نام نیز در اطلاعیه مربوط در سایت دانشگاه اعلام شده ‌است.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در خصوص پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی ارشد نیز عنوان کرد: ثبت‌نام این افراد نیز در تاریخ 25 تا 27 شهریور و به صورت حضوری انجام خواهد شد که اطلاعیه مربوط به آن نیز در سایت دانشگاه درج شده است.

غانمی با اشاره به تحصیل 400 دانشجوی تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه، ادامه داد: امسال در مقطع کارشناسی ارشد 139 دانشجو در 18 رشته-گرایش در سه دوره روزانه، شبانه و پردیس بین‌الملل دانشگاه پذیرفته شده‌اند. همچنین امسال مجوز رشته زیست‌شناسی دریا – گیاهان دریایی در این مقطع اخذ شده که پذیرش دانشجو در این رشته نیز انجام خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار