مهلت پذیرش بدون آزمون کاردانی فنی و حرفه‌ای برای بار سوم تمدید شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مهلت ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در رشته های پذیرش براساس سوابق تحصیلی دوره های کاردانی نظام جدید فنی و حرفه‌ای سال ۹۹ برای بار سوم تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرصت مجدد (سری سوم) ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در رشته های پذیرش براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۳۹۹ فراهم شد.

به دنبال اطلاعیه ۲۴ تیرماه ۹۹، داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش آنها در دوره‌های‌ کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۳۹۹ صرفاً براساس سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» صورت می‌گیرد، می‌توانند از ۱۱ شهریور در این دوره ها ثبت نام کنند.

داوطلبان  در صورتی که در زمان مقرر (مهلت اول ۱۱ تا ۲۱ خرداد و مهلت دوم از ۱۸ تا ۲۲ تیر) موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند برای پذیرش در این رشته‌ها از روز سه‌شنبه ۱۱ شهریور تا روز جمعه ۱۴ شهریور ۹۹ به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در پذیرش این رشته‌ها اقدام کنند.

داوطلبان باید پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اصلاحات مربوط به آن (در اطلاعیه ۱۸ تیرماه ۹۹) که از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش در دسترس است، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در پذیرش این رشته‌ها اقدام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار