مهلت یک روزه انتخاب رشته برای مجازین کنکور ارشد پزشکی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مهلت یک روزه انتخاب رشته برای مجازین کنکور ارشد پزشکی

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از مهلت یک روزه انتخاب رشته برای مجازین کنکور کارشناسی ارشد پزشکی سال ۹۶ خبر داد.

دکتر محمدحسین پورکاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: به منظور ارائه تسهیلات به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال ۹۶، روز سه شنبه ۳۱ مرداد ۹۶ را برای انتخاب رشته و یا ویرایش فرم انتخاب رشته اختصاص داده ایم.

وی افزود: تمامی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل و متقاضیان استفاده از تسهیلات استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون که نتوانسته اند در زمان های تعین شده، انتخاب رشته محل خود را انجام دهند و یا نیاز به ویرایش انتخاب های خود دارند، می توانند در این مهلت انتخاب رشته محل خود را انجام دهند.

پورکاظمی خاطرنشان کرد: داوطلبان می توانند از ساعت ٨ صبح روز سه شنبه ٣١ مرداد تا ساعت ۲۴ همان روز نسبت به ثبت انتخاب های خود اقدام کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی درباره آمار انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی گفت: از میان ۲۸ هزار نفر داوطلب مجاز به انتخاب رشته در این آزمون تاکنون حدود ۲۵ هزار نفر فرم انتخاب رشته را تکمیل کردند.

آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال ۹۶ که در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ تیرماه برگزار شد نزدیک ۸۰ هزار داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد، حدود ۵۷ هزار نفر در جلسه آزمون حاضر بودند. ظرفیت پذیرش در دوره کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۹۶ حدود ۷ هزار نفر است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار