تمدید مهلت ثبت نام آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی/ زمان توزیع کارت آزمون اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مهلت یک روزه ثبت نام برای آزمون های دانشنامه پزشکی

رئیس سنجش پزشکی از تمدید مهلت ثبت نام آزمون دانشنامه تخصصی خبر داد.

محمدحسین پورکاظمی رئیس سنجش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام آزمون کتبی شصت و پنجمین دوره دانشنامه تخصصی پزشکی گفت: داطلبان متقاضی شرکت در این دوره آزمون دانشنامه تخصصی فرصت دارند، فردا یکشنبه ۴ شهریور ۹۷ از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۶ بعدازظهر به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه و نسبت به ثبت نام اینترنتی جهت شرکت در آزمون و دریافت کد رهگیری اقدام کنند.

رئیس سنجش پزشکی ادامه داد: شصت و پنجمین دوره دانشنامه تخصصی و سی و دومین دوره دانشنامه فوق تخصصی پزشکی ۱۵ شهریور ماه در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران برگزار می‌شوند.

پور کاظمی با اشاره به زمان توزیع کارت آزمون کتبی شصت و پنجمین دوره دانشنامه تخصصی و سی و دومین دوره دانشنامه فوق تخصصی پزشکی اشاره کرد و افزود: کارت ورود به جلسه این آزمون‌ها در روز‌های ۱۳ و ۱۴ شهریورماه ۹۷ توزیع می‌شود.

رئیس سنجش پزشکی یادآوری کرد: مهلت ثبت نام برای آزمون کتبی شصت و پنجمین دوره دانشنامه تخصصی تا ۲۰ مرداد ماه بود که بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی برای یک روز مهلت ثبت نام تمدید شده و آزمون‌های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی از بالاترین آزمون‌های کشوری محسوب می شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار