موافقت با نقل و انتقال ۲۰۰ دانشجوی ورودی شاهد و ایثارگر

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سرپرست اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم گفت: امسال با نقل و انتقال ۲۰۰ نفر از دانشجویان ورودی جدید شاهد و ایثارگر موافقت شد.

سیدفردین تقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: هیچ دانشگاهی به خاطر شهریه مانع تحصیل دانشجویان شاهد و ایثارگر نخواهد شد.

وی با بیان اینکه آمار دقیقی از دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه ها نداریم ادامه داد: امسال با نقل و انتقال ۲۰۰ نفر از دانشجویان ورودی جدید شاهد و ایثارگر موافقت شد و نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی های سال گذشته در تابستان انجام شد.

سرپرست اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان ادامه داد: شهریه دانشجویانی که از سهمیه بالای ۲۵ درصد شاهد و ایثار گر برخوردار باشند، توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت می شود.

به گزارش مهر، با وجود اینکه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بارها در آیین نامه و ابلاغیه های گوناگونی به دانشگاه ها اعلام کرده است که دانشجویان شاهد و ایثارگر بدون پرداخت شهریه منعی برای ثبت نام در دانشگاه ندارند و طبق قوانین و مقررات بنیاد شهید و امور ایثارگران می توانند از تسهیلات رایگان دانشگاه ها بهره مند شوند، سال گذشته دسترسی دانشجویان شاهد و ایثارگر در دانشگاه های یکی از زیرنظام های آموزش عالی به کاربری های خود به بهانه عدم پرداخت شهریه مسدود شده بود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار