موافقت وزیر آموزش و پرورش با افزایش سن ورود به دانشگاه فرهنگیان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از موافقت خود برای افزایش سن ورود به دانشگاه فرهنگیان خبر داد.
به گزارش افکارنیوز، احمد نادری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی  درباره جزئیات نشست صبح امروز این کمیسیون اظهار داشت:‌ در این جلسه حاجی میرزایی و غلامی وزرای آموزش و پرورش و علوم برای پاسخگویی به سوالات اعضای این کمیسیون حاضر شده بودند.
اخبار سیاسی-وی در این راستا گفت: حاجی‌میرزایی در پاسخ به سوالات برخی نمایندگان درباره عدم مدیریت صحیح در بازگشایی مدارس توضیحاتی را به اعضای کمیسیون داد اما این توضیحات برای نمایندگان قانع کننده نبود و نهایتا نمایندگان از توضیحات وی قانع نشدند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه عنوان کرد: ‌موضوع سن افزایش ورود به دانشگاه فرهنگیان و در مجموع افزایش سن پذیرش دانشجو دیگر سؤالی بود که وزیر آموزش و پرورش  دراین باره توضیحاتی را ارائه کرد و درباره این مطالبه نمایندگان اعلام کرد که افزایش سن فرهنگیان موافق است و اینکار انجام خواهد شد.
نماینده تهران در مجلس خاطرنشان کرد: موضوع استخدام آموزشیاران نهضت سواد آموزی هم در نشست صبح امروز این کمیسیون مطرح شد اما به دلیل طولانی شدن مباحث مطرح شده در نهایت به سرانجام نرسید و قرار شد در نشست‌های بعدی این موضوع دنبال شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار