میانگین بیکاری اندیمشک بالاتر از میانگین استانی است

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

میانگین بیکاری اندیمشک بالاتر از میانگین استانی است

استاندار خوزستان گفت: بی‌توجهی به حوزه اشتغال خوزستان پذیرفته نیست و یک ظلم جمعی و عمومی و نیز بی توجهی به ظرفیت استان و نیازهای جوانان خوزستان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اندیمشک، غلامرضا شریعتی عصر امروز در نشست شورای اشتغال شهرستان اندیمشک اظهار داشت: ایجاد اشتغال یک زمینه نیک و حسنه است.

وی افزود: متاسفانه خوزستان به دلیل عدم سرمایه‌گذاری مناسب، با بیکاری و مشکلات مختلفی در این زمینه مواجه است، برای توسعه خوزستان و افزایش تولید استان باید بیش از گذشته مسیر اداری را تسهیل کرد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی و اداری باید نسبت کار آفرینی و برطرف کردن نیازهای طرح‌های صنعتی و اقتصادی توجه و دقت کافی داشته باشند، بی‌توجهی در این زمینه پذیرفته نیست و یک ظلم جمعی و عمومی و بی توجهی به ظرفیت استان و نیازهای جوانان خوزستان است.

میانگین بیکاری اندیمشک حدود 4درصد بالاتر از میانگین استانی است

وی گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته میانگین بیکاری اندیمشک حدود 4درصد بالاتر از میانگین استانی است، امروز میانگین بیکاری در اندیمشک بیش از 18 درصد است و این آمار پذیرفته نیست.

شریعتی بیان کرد: بخشی از آمار بیکاری خوزستان مربوط به ورود نیروهای کار استان‌های مجاور است ولی آمار بیکاری کنونی اندیمشک زیبنده نیست، آمار بیکاری مسجد سلیمان نباید 23 درصد باشد، نباید 21 درصد جوانان هفتکل بیکار باشند، باید به حوزه اشتغال خوزستان توجه ویژه داشت و کم کاری‌ها را رفع کرد.

وی افزود: استانداری خوزستان از ایجاد اشتغال و کار آفرینی اندیمشک حمایت می‌کند، نصب صفحه‌های خورشیدی و ایجاد اشتغال در این زمینه، رفع مشکلات شهرک‌های کشاورزی و نیروگاه‌های سیکل ترکیبی و نیروگاه دوم دز و تسهیل اجرای دیگر طرح‌های عمرانی شهرستان با جدیت پیگیری و اقدامات گسترده‌ای در این عرصه انجام شده و به‌زودی گام‌های بلندی در حوزه عمران و اشتغال شهرستان و استان برداشته می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار