نتایج آزمون‌های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

نتایج آزمون‌های شفاهی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی ۱۳۹۹ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد.

سعید هاشمی نظری رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، از اعلام  نتایج آزمون‌های شفاهی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی خبر داد و گفت:  آزمون‌های شفاهی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی ۱۳۹۹ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی Sanjeshp.ir اعلام شد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی ادامه داد: به منظور انجام مراحل استيناف، به شركت‌كنندگان مراحل كتبی و شفاهی آزمون‌های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی فرصت داده می‌شود تا از تاريخ ۲۱ مهرماه تا ۲۴ مهرماه با مراجعه به سايت اينترنتی مركز سنجش آموزش پزشكی و ورود به سامانه مربوطه اقدام به درج اعتراضات خود به تفكيك رشته کنند.

هاشمی نظری گفت: بديهی است اعتراضات واصله از ساير مبادی و در مواعيد خارج از مهلت مذكور قابليت طرح در كميته استيناف رشته مربوطه را دارا نخواهند بود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی بیان کرد: همچنین امکان بارگذاری مقالات و ساير مستندات قابل بررسی در آزمون شفاهی و همچنين گواهی‌های مرتبط با ارائه فعاليت درمانی در بخش‌ها و مراكز ارائه خدمات به بيماران مبتلا به كرونا  شامل پرينت خدمات ارائه شده در HIS بيمارستانی همراه با تاييديه رياست بيمارستان، از طريق سايت www.resdocument.com از ۲۱ مهرماه به مدت ۷۲ ساعت تمديد شده است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار