نتایج آزمون استخدامی هلال احمر به زودی اعلام می‌شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون منابع انسانی و پشتیبانی هلال‌احمر در گفتگو با «نسیم آنلاین» با اعلام شرایطی از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی هلال احمر از اخذ تعهد ۱۰ ساله ازآنها برای خدمت در این جمعیت خبر داد.
ابوالقاسم گرجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «نسیم آنلاین» ضمن اعلام این خبر افزود: بر اساس اعلام سازمان سنجش کشور 25 الی 30 روز پس از برگزاری آزمون استخدامی جمعیت هلال‌احمر نتایج این آزمون اعلام خواهد شد.
وی ادامه داد: بر همین اساس طی 10 روز آینده نتایج آزمون استخدامی جمعیت هلال‌احمر به‌طور رسمی اعلام خواهد شد و ما سعی کرده‌ایم 3 برابر ظرفیت‌های موجود افراد را به واحدهای قبول‌شده معرفی نماییم.
معاون منابع انسانی و پشتیبانی هلال‌احمر افزود: توانایی‌های جسمانی و آموزشی یکی از مؤلفه‌های اصلی برای قبولی نهایی در آزمون استخدامی جمعیت هلال‌احمر است به این معنا که امکان دارد، فردی در آزمون سنجش قبول‌شده باشد اما نتواند حدنصاب نمره لازم در آزمون‌های جسمانی را برای خدمت در حوزه امداد و نجات کسب نماید.
گرجی در پایان با اشاره به اخذ تعهد 10ساله از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی جمعیت هلال‌احمر در خاتمه خاطرنشان کرد: از مستخدمین جدید هلال‌احمر برای خدمت در منطقه پذیرفته‌شده تعهد 10ساله اخذ می‌شود و این افراد برای مدت 10 سال حق نقل‌وانتقال به مناطق دیگر را نخواهند داشت.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار